Takkformeg Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ja, det er så teit.. "23 people has got fwd " på en sladdevideo ... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Sånne som hu her irriterer meg grenseløst. Er det i det hele tatt mulig å være så jævla dum? Det må være fake? Fyfaen. There's Norway that's real. Hun skal ha cred for den siste der da. "Hungry". "Turkey". Hahahahe. Ha. Endret 2. desember 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Janne Kristiansen, PST sjef. 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Oh god... Folk på media har begynt å lære seg ting som Content aware fill i PS. Endret 2. desember 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Oh god... Folk på media har begynt å lære seg ting som Content aware fill i PS. Noen eksempel? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 FØR: ETTER: Det er helt skummelt hvor enkelt det har blitt nå. 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg vet hva det går ut på, men lurte på om det var noen eksempel fra DB eller VGish.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jeg vet hva det går ut på, men lurte på om det var noen eksempel fra DB eller VGish.. Jeg vil anta at han mener "media" som i Medier og kommunikasjon på VGS. EDIT: At aviser redigerer bilder er jo fyfy. Endret 2. desember 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 FØR: ETTER: Det er helt skummelt hvor enkelt det har blitt nå. Hvorfor er det skummelt og hvordan får de det til? Ting som irriterer meg, folk som ikke greier å plassere seg riktig i rundkjøringer, og snakker ikke om de som legger seg i midten, men de som legger seg på FUCKINGS FEIL SIDE! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Hvorfor er det skummelt og hvordan får de det til? Det er skummelt fordi vesentlig manipulasjon av bilder kan idag nærmest bli utført av hvem som helst. I Photoshop CS5 trenger du bare markere området av bildet du vil ha endret, og trykke shift + backspace. Og på mindre områder av bildet blir det i nesten alle tilfellene umulig å oppdage. http://www.youtube.com/watch?v=NH0aEp1oDOI EDIT: Jeg irriterer meg over at jeg har blitt syk i løpet av skoledagen, og mest sannsynlig må stå over jobb. Endret 2. desember 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Hvorfor er det skummelt og hvordan får de det til? Det er skummelt fordi vesentlig manipulasjon av bilder kan idag nærmest bli utført av hvem som helst. I Photoshop CS5 trenger du bare markere området av bildet du vil ha endret, og trykke shift + backspace. Og på mindre områder av bildet blir det i nesten alle tilfellene umulig å oppdage. http://www.youtube.com/watch?v=NH0aEp1oDOI EDIT: Jeg irriterer meg over at jeg har blitt syk i løpet av skoledagen, og mest sannsynlig må stå over jobb. WOOOW! Har masse panorama bilder som kan bli reddet nå! Endret 2. desember 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Youtube videoer funker ikke i fullskjerm. Uansett nettleser Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har null problemer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 At en ikke kan ha fullscreen med flash muta Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 macfags og firefags som har problemer bare. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Det nye designet til youtube. Fyfaen, eg skjønar ikkje korleis ei bedrift med milliardar av både brukarar og dollar får til å leige inn bestefaren min som web-designer. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Buhu. Ser ikke problemet. Deilig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Altså, nye YouTube suger esel-lem i motvind. Endret 2. desember 2011 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Så det nettop, fyfaen. Hva tenker de? Hvorfor "fikse" noe som allerede er perfekt? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fordi den ikke var perfekt. Den var stusselig som faen, og nå er den relativt greit. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå