Slimda Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Med andre ord, du er sett på som yngre enn dine kusiner på 12 og 9 år. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg forstår ikke hvordan andres eventuelle lykke (som ikke på noen som helst måte går ut over andre) skulle irritere. La nå folk få tyte i seg så mye adventskalender som de vil, så lenge de vil. Nei, jeg har ikke noen selv. 3 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er da ikke noe feil med julekalender? Det er en fin og hyggelig tradisjon. Å ta vekk julekalenderen blir som å ta vekk julebrus eller juletreet. Det blir liksom ikke jul uten. Har selv sjokoladekalender, men kunne fint klart meg uten. Det er kun for tradisjonens skyld. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er så rottent at vi bruker så dritmye penger denne måneden mens folk og dyr lider og sulter i hjel andre steder i verden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 må egentlig ha ny telefon, men har faen ikke nok penger. Noen som kunne gitt fra seg en liten slump? Tenkte jeg skulle starte opp en forening for de som har penger, men ikke nok til hva de vil. Noen som er med? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Øyeblikket der jeg skal kjøpe noe småtteri og oppdager at lommeboka er tomt for cash, selv om jeg var sikker jeg hadde nok, og må betale det lille beløpet med kort. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) At Posten bruker 7,5 timer eller mer for å få pakka mi fra Stavanger til Sola. Sitter her og oppdaterer sporingsappen på telefonen hele tiden. Den ligger helt sikkert i butikken, men ingen som har registrert den ennå. Jeg vil ha pakka mi nå! Edit* Der kom pakka! Endret 1. desember 2011 av CFM Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) JEG ER SÅ FORBANNA HELVETES LEI AV ETTERFORSKNINGS-SERIER PÅ TV! "Bones"! WTF?! Handler om fuckins bein! Bare kjedelige flate karakterer. "Chase"?! Hva faen er dette? Joda, her prøver de ikke å finne ut hvem som er skyldig, her vet de det fra før. Her skal de finne ut HVOR de skyldige er. JAHA, SÅ KJEMPEKREATIVT!!1 "NCIS"?! Forbanna kjedelig. FORBANNA KJEDELIG. Stereotypiske drittkarakterer. "Castle" HANDLER OM DEN SAMME DRITTEN SOM ALT DET ANDRE BARE AT DE HAR SLENGT INN EN FORFATTER LOL!!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1! Finnes det ikke noe annet å lage serier om for i helvete? I stedet for å lage "CSI med en twist" og tusen popkultur-referanser, hvorfor ikke lage noe helt annet? Skjønner ikke at det er mulig å faile så hardt. Endret 1. desember 2011 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hun dama her irriterer meg: http://www.wpxi.com/news/29340757/detail.html Det er sånne som henne som gir USA et dårlig rykte rundt søksmål.. Fuck off! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 JEG ER SÅ FORBANNA HELVETES LEI AV ETTERFORSKNINGS-SERIER PÅ TV! "Bones"! WTF?! Handler om fuckins bein! Bare kjedelige flate karakterer. "Chase"?! Hva faen er dette? Joda, her prøver de ikke å finne ut hvem som er skyldig, her vet de det fra før. Her skal de finne ut HVOR de skyldige er. JAHA, SÅ KJEMPEKREATIVT!!1 "NCIS"?! Forbanna kjedelig. FORBANNA KJEDELIG. Stereotypiske drittkarakterer. "Castle" HANDLER OM DEN SAMME DRITTEN SOM ALT DET ANDRE BARE AT DE HAR SLENGT INN EN FORFATTER LOL!!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1! Finnes det ikke noe annet å lage serier om for i helvete? I stedet for å lage "CSI med en twist" og tusen popkultur-referanser, hvorfor ikke lage noe helt annet? Skjønner ikke at det er mulig å faile så hardt. Enig der. Aldri sett hvordan folk orker å følge med på serie etter serie av disse. Det er slikt man svipper innom på tv en kveld man kjeder seg, men ikke sitter og følger med på vær uke. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 JEG ER SÅ FORBANNA HELVETES LEI AV ETTERFORSKNINGS-SERIER PÅ TV! "Bones"! WTF?! Handler om fuckins bein! Bare kjedelige flate karakterer. "Chase"?! Hva faen er dette? Joda, her prøver de ikke å finne ut hvem som er skyldig, her vet de det fra før. Her skal de finne ut HVOR de skyldige er. JAHA, SÅ KJEMPEKREATIVT!!1 "NCIS"?! Forbanna kjedelig. FORBANNA KJEDELIG. Stereotypiske drittkarakterer. "Castle" HANDLER OM DEN SAMME DRITTEN SOM ALT DET ANDRE BARE AT DE HAR SLENGT INN EN FORFATTER LOL!!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1! Finnes det ikke noe annet å lage serier om for i helvete? I stedet for å lage "CSI med en twist" og tusen popkultur-referanser, hvorfor ikke lage noe helt annet? Skjønner ikke at det er mulig å faile så hardt. Det er ikke det som irriterer meg mest med krim-serier. Det er det at alt er så forbanna enkelt å utføre, og at når de bruker PC'en kommer fult av masse fancy-snancy animasjoner opp som ikke er relevante eller realistiske i det hele tatt. De fleste krim-serier er som dette i mine øyne. http://www.youtube.com/watch?v=gF_qQYrCcns 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Folk som har beina/skoene sine opp etter veggen på busser og tog. Oppå setet irriterer enda mer. Vis litt folkeskikk for faen! Føttene skal være plantet på gulvet. Kom en gammel dame på inn på bussen i dag. Den eldre damen gikk mot det nærmeste setet som var ledig. Der satt det allerede en jente innerst på raden (de toer setene). Akkurat i det damen skulle sette seg, kastet jenta beina sine opp på setet, la seg flat ut, og tok derfor begge setene. Hun fikk rimelig kjeft av et par andre på bussen, tok ned beina sine, og lot kvinnen sitte. Endret 1. desember 2011 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 *youtube* Var usikker fram til 2:25. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) JEG ER SÅ FORBANNA HELVETES LEI AV ETTERFORSKNINGS-SERIER PÅ TV! "Bones"! WTF?! Handler om fuckins bein! Bare kjedelige flate karakterer. "Chase"?! Hva faen er dette? Joda, her prøver de ikke å finne ut hvem som er skyldig, her vet de det fra før. Her skal de finne ut HVOR de skyldige er. JAHA, SÅ KJEMPEKREATIVT!!1 "NCIS"?! Forbanna kjedelig. FORBANNA KJEDELIG. Stereotypiske drittkarakterer. "Castle" HANDLER OM DEN SAMME DRITTEN SOM ALT DET ANDRE BARE AT DE HAR SLENGT INN EN FORFATTER LOL!!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1!1! Finnes det ikke noe annet å lage serier om for i helvete? I stedet for å lage "CSI med en twist" og tusen popkultur-referanser, hvorfor ikke lage noe helt annet? Skjønner ikke at det er mulig å faile så hardt. Det er ikke det som irriterer meg mest med krim-serier. Det er det at alt er så forbanna enkelt å utføre, og at når de bruker PC'en kommer fult av masse fancy-snancy animasjoner opp som ikke er relevante eller realistiske i det hele tatt. De fleste krim-serier er som dette i mine øyne. http://www.youtube.com/watch?v=gF_qQYrCcns Minner meg om dette bildet Og dette Irriterer meg over det meste på TV for tiden Alt er sydd etter nøyaktig samme lest, det er jo bare forskjellige navn. Og at det er så vått og lite snø, det irriterer meg grønn. Endret 1. desember 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Det er ikke det som irriterer meg mest med krim-serier. Det er det at alt er så forbanna enkelt å utføre, og at når de bruker PC'en kommer fult av masse fancy-snancy animasjoner opp som ikke er relevante eller realistiske i det hele tatt. De fleste krim-serier er som dette i mine øyne. *video* Helt enig! Noe annet som irriterer meg er de merkelige karakterene de kommer opp med, i et håpløst forsøk på å gjøre serien mer interessant. Grøss... Mens i nyskapende serier som f.eks Breaking Bad ser karakterene helt vanlige ut, og er veldig realistiske, men de er likevel utrolig spennende og gjennomførte. Endret 1. desember 2011 av ikkespisgress 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er ikke det som irriterer meg mest med krim-serier. Det er det at alt er så forbanna enkelt å utføre, og at når de bruker PC'en kommer fult av masse fancy-snancy animasjoner opp som ikke er relevante eller realistiske i det hele tatt. De fleste krim-serier er som dette i mine øyne. *video* Helt enig! Noe annet som irriterer meg er de merkelige karakterene de kommer opp med, i et håpløst forsøk på å gjøre serien mer interessant. Grøss... Mens i nyskapende serier som f.eks Breaking Bad ser karakterene helt vanlige ut, og er veldig realistiske, men de er likevel utrolig spennende og gjennomførte. Hmm... det bildet minner meg om... Som sagt, alle disse seriene er nøyaktig samme greia, selv om Criminal Minds er noe av det bedre der ute. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Hahaha, forbanna aper... GUI i Visual Basic er jo faen meg drag and drop også. Endret 1. desember 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 når vi først er inne på det: http://www.youtube.com/watch?v=39CRw7zH_2A 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mange her som leser Cracked, eller? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå