-Léon- Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Kunne ønskt hele den gruppen gikk ned med Titanic. Er så ubeskrivelig irriterende vær gang den kommer opp som en reklame-snutt på Youtube! Endret 30. november 2011 av -Léon- 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Den sangen er awesome Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mest irriterende i verden er smattelyder og andre unødvendige slafselyder, drikking der det høres ut som dem svelger en foss på en gang, biting av negler osv. Blir sykt aggresiv av det. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Nå har altså noen satt i gang test av brannklokkene på bygget. Hurra. Edit: Ågud, der ble det stille. Praise the lord. Endret 1. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå er jo den låta Keep of Kalessin fremførte på MGP rimelig ufyselig og ræva da, bestemor har nok rett. Ja, jeg er enig i det, og jeg hører ikke på Keep of Kalessin, men hun snakket generelt, ikke direkte om bandet, men metal generelt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Metal er rimelig ufyselig og ræva da. Satanister og kirkebrennere hele gjengen. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Brosjyrejøder som skal prakke på deg brosjyrer på gata > : ( John Cena eller Zack Ryder....bare fordi du går rundt og gauler "woo woo woo" så er du dermed ikke per def "keeg" > : ( Endret 1. desember 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Metal er rimelig ufyselig og ræva da. Satanister og kirkebrennere hele gjengen. Ikke glem at de gjerne dreper og ofrer jomfruer til Satan, Mørkets Fyrste. Personlig synes jeg at de skulle hatt seg en smekk over fingrene hele gjengen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Rørene i denne hybelen bråker noe helt forjævlig. Om noen av naboene dusjer, trekker ned eller bruker vasken, så er det umulig å gjøre noe. Spesielt om en prøver å sove. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kunne ønskt hele den gruppen gikk ned med Titanic. Er så ubeskrivelig irriterende vær gang den kommer opp som en reklame-snutt på Youtube! One direction, straight to hell. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Den retarderte jævelen som lot bikkja si springe løst og regelrett angripe min hund. Den hoppet opp og glefset mot nakken. Glad jeg hadde han i bånd og fikk såvidt dratt han unna beistet. Så roper jeg mot eieren som står som en fjott lenger unna: "Kanskje vurdere å ha den i bånd?!" "Nei, han er ikke aggressiv i det hele tatt." "Ja, jeg ser det" svarte jeg. Opplever jeg et snev av noe lignende igjen kommer jeg først til å totalhandicappe bikkja og så om nødvendig eieren. Makan til idiot. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Folk over 19 som får\har julekalender. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Blir for dumt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 For dumt for hva? Har ikke kalender selv, men kunne ha hatt det. En sjokoladebit hver morgen liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Når man nærmer seg 30 og fremdeles har\får pakkekalender av mamman sin er det litt dumt synes jeg. En liten sjokokalender er greit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Pakkekalender blir noe annet ja. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Folk over 19 som får\har julekalender. Flere av mine kompiser har juleølkalender, med 24 forskjellige juleøl. Finnes også de enkle som ikke gidder det, og har bare en kasse med en sort juleøl som de tar en av hver dag. Ellers har man jo Flax-lodd-kalenderen, den har jeg hatt et par av de siste årene Ser virkelig ikke problemet (OK, pakkekalender fra mamma ser jeg problemet med) Endret 1. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Folk over 19 som får\har julekalender. 18 år, pakkekalender, mine kusiner på 12 og 9 fikk ikke fordi de var for gamle. Fuck yeah! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå