Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Trøtt som faen etter en lang dag på Høgskolen, men kan ikke legge meg fordi jeg ''må være på Nova nøyaktig kl 17.30'' I just want to sleeeeeeeep!

Lenke til kommentar

Er det vgs det er snakk om?

Ja.

UDV. Jeg vet godt hva jeg skal søke på, så hvorfor trenger jeg å ta masse tester på nett og fremføre hva masse forskjellige skoler tilbyr? En ting er for de som ikke vet hvilken skole de skal søke på, men hva med de som allerede har planer? Må bruke masse tid på ting jeg ikke har bruk for. :thumbdown:
Sa bare hva jeg ville jeg, og så var veiledningen ferdig.Fordømt irriterende med glattkjøring i morgen. Bah. Ork.

Vi har det i 3 dager. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er det vgs det er snakk om?

Ja.

UDV. Jeg vet godt hva jeg skal søke på, så hvorfor trenger jeg å ta masse tester på nett og fremføre hva masse forskjellige skoler tilbyr? En ting er for de som ikke vet hvilken skole de skal søke på, men hva med de som allerede har planer? Må bruke masse tid på ting jeg ikke har bruk for. :thumbdown:
Sa bare hva jeg ville jeg, og så var veiledningen ferdig.Fordømt irriterende med glattkjøring i morgen. Bah. Ork.

Vi har det i 3 dager. :dontgetit:

Langkjøring i to dager, glattkjøring en dag.

Irriterende at jeg er så fordømt lei skolen, og egentlig alt annet også. Jobbe bare pga. viljen er egentlig ikke så gøy. Bah.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Når mennesker mener at en hobby skal forbys i et samfunn, så jeg sliter skikkelig med å være pasifist, siden jeg virkelig har lyst til slå til alt jeg orker i solar plexus. At folk kan være så utrolig dumme, og for å ikke fornærme våre kjære dyrevenner så sier jeg at disse menneskene har en rasjonaliserings evne som kan sammenlignes med et sandkorn.

Endret av Narimasu
Lenke til kommentar

Når mormor aldri klarer å være stille når vi ser på TV. Alt skal kommenteres, gjøres narr av eller snakkes dritt om. Ganske så slitsomt!

Jeg husker når Keep of Kalessin spilte i melodi grand prix, da var bestemor og onkel på besøk, og bestemor skulle absolutt kommentere de. "Åh uff så ufyselig musikk, og voksne menn, i den sminken!"

Meg "Bestemor, jeg elsker slik musikk *smiler*" Da ble det stille.

Owned, trollol. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...