Barista Bob Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Irriterende når moderatorer troller, spammer og lager masse OT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Trøtt som faen etter en lang dag på Høgskolen, men kan ikke legge meg fordi jeg ''må være på Nova nøyaktig kl 17.30'' I just want to sleeeeeeeep! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er det vgs det er snakk om? Ja. UDV. Jeg vet godt hva jeg skal søke på, så hvorfor trenger jeg å ta masse tester på nett og fremføre hva masse forskjellige skoler tilbyr? En ting er for de som ikke vet hvilken skole de skal søke på, men hva med de som allerede har planer? Må bruke masse tid på ting jeg ikke har bruk for. Sa bare hva jeg ville jeg, og så var veiledningen ferdig.Fordømt irriterende med glattkjøring i morgen. Bah. Ork. Vi har det i 3 dager. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Er det vgs det er snakk om? Ja. UDV. Jeg vet godt hva jeg skal søke på, så hvorfor trenger jeg å ta masse tester på nett og fremføre hva masse forskjellige skoler tilbyr? En ting er for de som ikke vet hvilken skole de skal søke på, men hva med de som allerede har planer? Må bruke masse tid på ting jeg ikke har bruk for. Sa bare hva jeg ville jeg, og så var veiledningen ferdig.Fordømt irriterende med glattkjøring i morgen. Bah. Ork. Vi har det i 3 dager. Langkjøring i to dager, glattkjøring en dag. Irriterende at jeg er så fordømt lei skolen, og egentlig alt annet også. Jobbe bare pga. viljen er egentlig ikke så gøy. Bah. Endret 30. november 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Når mennesker mener at en hobby skal forbys i et samfunn, så jeg sliter skikkelig med å være pasifist, siden jeg virkelig har lyst til slå til alt jeg orker i solar plexus. At folk kan være så utrolig dumme, og for å ikke fornærme våre kjære dyrevenner så sier jeg at disse menneskene har en rasjonaliserings evne som kan sammenlignes med et sandkorn. Endret 30. november 2011 av Narimasu Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 http://www.morenytt.no/nyheiter/article252239.ece Glad for at eg ikkje går på den skulen lenger. Ikkje så glad for at vidaregåande er berre 100 meter frå ungdomsskulen her i bygda. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 http://www.morenytt.no/nyheiter/article252239.ece Glad for at eg ikkje går på den skulen lenger. Ikkje så glad for at vidaregåande er berre 100 meter frå ungdomsskulen her i bygda. Nabokommuna altså. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Å fy faen nå ble jeg litt usikker!!! Hadde eksamen igår men manglet eksamenskoden som også skulle føres på arket sammen med alt annet. Vaktene sa til meg at de fikset det, men kan ikke huske det faktisk ble gjort!!! Hvis jeg ryker på grunn av dette så dauer jeg! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Når mormor aldri klarer å være stille når vi ser på TV. Alt skal kommenteres, gjøres narr av eller snakkes dritt om. Ganske så slitsomt! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Å herre, kjenner til det der... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Han skitungen på nrk. Det verste er kanskje stilen. Den capsen, det håret. Kriminelt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Han skitungen på nrk. Det verste er kanskje stilen. Den capsen, det håret. Kriminelt. Bakvendte hakkespetter hører ikke hjemme på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hahaha! Jeg kjenner den karen der Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Et nettet helt random er så fette tregt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dommeren i kampen mellom Tottenham og PAOK Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 At mobilnettet er ute av drift hos Altibox. Telefonen har vært fullstendig ubrukelig i 2 dager nå... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Klag til kundesenteret deres. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Når mormor aldri klarer å være stille når vi ser på TV. Alt skal kommenteres, gjøres narr av eller snakkes dritt om. Ganske så slitsomt! Jeg husker når Keep of Kalessin spilte i melodi grand prix, da var bestemor og onkel på besøk, og bestemor skulle absolutt kommentere de. "Åh uff så ufyselig musikk, og voksne menn, i den sminken!" Meg "Bestemor, jeg elsker slik musikk *smiler*" Da ble det stille. Owned, trollol. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Nå er jo den låta Keep of Kalessin fremførte på MGP rimelig ufyselig og ræva da, bestemor har nok rett. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bestemor har helt rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå