Amberlamps Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ferdig med 1 av 5 eksamener. Følte det gikk bra, helt til du hører de andre har skrevet tusen sider mer enn deg. Det er innholdet som teller, så ikke fortell meg at jeg stryker fordi du har mer sider... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Norsk rettsvesen 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ventetid etter å ha bestilt noe! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ventetid etter å ha bestilt noe! I hear ya. Å være sulten i siste time når jeg allerede har spist om matpakke, og kantina er stengt. Bah! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 At det tar 25 min å steke pommesfrites. Evighet nesten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 En hel evighet. Holder meg til Findus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bronies, furries og sørpe. >< 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Når man bare jobber på og ikke tenker etter hva man gjør. I dag sveiset vi en ramme som var for stor til å få den ut av døra. Godt man har vinkelsliper... -.- (Heldigvis var det ikke mitt verk, men jeg var tilstede da... ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 FAEN NÅ KLIKKER JEG SNART PÅ NABOEN. han har faen meg stått og slått spiker i veggen i hybelen sin i en time snart. Ikke søren om han kan spikre da det kommer 20 tusen småslag som gir ekko i murveggene her. Skal faen meg trøkke den jævla hammeren hans så langt opp i ræva hans det er mulig om han ikke gir seg. 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 At jeg igjen har glemt å vaske underbuksene, før jeg har på meg den siste og skal dusje. Vaskemaskinen er akkurat ferdig nå så da blir det en liten runde med hårføneren for å gjøre klar en bukse i hvertfall... Det er ikke første gangen heller. Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 At jeg ikke får sove! Er helt insane støl i både legger og lår, gjør vondt om jeg ligger og finner ingen god stilling. Og om jeg sovner, så våkner jeg 1time etterpå... Dette er andre gangen jeg er våken i natt!.... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 At det at jeg har et enormt inntak av kaffe fører til at jeg må pisse mye mer, og mye oftere. Lenke til kommentar
Chugs Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Å gjøre dumme ting er ganske uchill. Dumme ting generelt. Det er kjipt å gjøre dumme ting foran andre mennesker, det kalles "å dumme seg ut." Hva skal dere ha til middag idag da? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Norsk rettsvesen Med fare for å verka arrogant: les deg litt opp på korleis rettsstaten fungerer før du uttalar deg. Eg for min del vert blodig irritert over politikarar som Per Sandberg. Fyren er justispolitikar og burde skjøna betre enn å halda på slik han gjer no om dagen. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ikke mobb Per Sandberg da, han har downs. 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skal ikke klage på kvalifisert helsepersonell, men var det nå strengt tatt nødvendig å teipe fast den bomullsdotten i albuekroken etter blodprøven med tre kilometer teip, sånn at jeg sliter med å bøye albuen? 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bare riv den av, den er der bare for at du ikke skal søle blod. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 UDV. Jeg vet godt hva jeg skal søke på, så hvorfor trenger jeg å ta masse tester på nett og fremføre hva masse forskjellige skoler tilbyr? En ting er for de som ikke vet hvilken skole de skal søke på, men hva med de som allerede har planer? Må bruke masse tid på ting jeg ikke har bruk for. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Er det vgs det er snakk om? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 UDV. Jeg vet godt hva jeg skal søke på, så hvorfor trenger jeg å ta masse tester på nett og fremføre hva masse forskjellige skoler tilbyr? En ting er for de som ikke vet hvilken skole de skal søke på, men hva med de som allerede har planer? Må bruke masse tid på ting jeg ikke har bruk for. Sa bare hva jeg ville jeg, og så var veiledningen ferdig. Fordømt irriterende med glattkjøring i morgen. Bah. Ork. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå