Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAEN NÅ KLIKKER JEG SNART PÅ NABOEN. han har faen meg stått og slått spiker i veggen i hybelen sin i en time snart. Ikke søren om han kan spikre da det kommer 20 tusen småslag som gir ekko i murveggene her. Skal faen meg trøkke den jævla hammeren hans så langt opp i ræva hans det er mulig om han ikke gir seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

At jeg igjen har glemt å vaske underbuksene, før jeg har på meg den siste og skal dusje. Vaskemaskinen er akkurat ferdig nå så da blir det en liten runde med hårføneren for å gjøre klar en bukse i hvertfall... Det er ikke første gangen heller. :p

Lenke til kommentar

Norsk rettsvesen

Med fare for å verka arrogant: les deg litt opp på korleis rettsstaten fungerer før du uttalar deg.

Eg for min del vert blodig irritert over politikarar som Per Sandberg. Fyren er justispolitikar og burde skjøna betre enn å halda på slik han gjer no om dagen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

UDV. Jeg vet godt hva jeg skal søke på, så hvorfor trenger jeg å ta masse tester på nett og fremføre hva masse forskjellige skoler tilbyr? En ting er for de som ikke vet hvilken skole de skal søke på, men hva med de som allerede har planer? Må bruke masse tid på ting jeg ikke har bruk for. :thumbdown:

Lenke til kommentar

UDV. Jeg vet godt hva jeg skal søke på, så hvorfor trenger jeg å ta masse tester på nett og fremføre hva masse forskjellige skoler tilbyr? En ting er for de som ikke vet hvilken skole de skal søke på, men hva med de som allerede har planer? Må bruke masse tid på ting jeg ikke har bruk for. :thumbdown:

Sa bare hva jeg ville jeg, og så var veiledningen ferdig.

Fordømt irriterende med glattkjøring i morgen. Bah. Ork.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...