Zodihax Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Synes det er fint at folk signaliserer at de skal til venstre i rundkjøringen og ikke rett fram, jeg. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Synes det er fint at folk signaliserer at de skal til venstre i rundkjøringen og ikke rett fram, jeg. Gjør det når jeg skal helt rundt i rundkjøringen/ siste avkjørsel. Da blinker jeg til venstre (som noen vil kalle å blinke seg inn, det gjør ikke jeg), og bytter til høyre når jeg skal det. Jeg irriterer meg grønn på hvor få som blinker ut av rundkjøringer. Hadde lettet arbeidet. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Synes det er fint at folk signaliserer at de skal til venstre i rundkjøringen og ikke rett fram, jeg. Veldig bra, men de må også blinke seg ut da. Ellers kan man tro de skal fortsette rundt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 At jeg er gjerrig som fy! Ligger vel i familien! Lenke til kommentar
Mariatheresa Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 At jeg ikke får sove! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Folk som blinker seg INN i rundkjøringa, men blinker seg ikke UT... Det er bare en vei inn i ei rundkjøring... Får meg til å tenke på hvor mange som egentlig kan kjøre her i landet... (Ser det hele tida når jeg sitter på med fattern, jeg er 14 så kan nok ikke kjøre enda) Det er da bare bra at folk blinker seg inn. Tenk når du står og venter på at det skal bli klart fordi en fra venstre skal til å kjøre, men så viser det seg at han skal til høyre istedetfor rett frem/venstre. Hadde han brukt blinklys kunne du ha kjørt for lenge siden. Men er helt enig med deg, folk er sykt slappe her i Norge til å blinke seg ut. Også Politiet og ambulansesjåfører.. Endret 29. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 At ungen(e) over ikke går, men tramper. Bråker som faen og er sånn hver dag mellom kl 07 og 05 på natten... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 At ungen(e) over ikke går, men tramper. Bråker som faen og er sånn hver dag mellom kl 07 og 05 på natten... Håper du ikke bor i Trondheim. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Men er helt enig med deg, folk er sykt slappe her i Norge til å blinke seg ut. Også Politiet og ambulansesjåfører.. Politi og ambulanse er fritatt, ettersom de er opptatt med å snakke i mobiltelefonen... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 At ungen(e) over ikke går, men tramper. Bråker som faen og er sånn hver dag mellom kl 07 og 05 på natten... Håper du ikke bor i Trondheim. Nope, dette er i Oslo. Lurer på om de barna sover i det hele tatt. Hører at de løper rundt når jeg kommer hjem fra byen på lørdager osv. Også er det på'n igjen tidelig på søndag igjen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bare slå med en stokk på taket, det gjorde naboen under da vi var små og bodde i blokk. Ellers kan du bare si fra da, hvis du bor i blokk og borettslag, har dere sikkert retningslinjer for støy og slikt. Noen ganger kan løsningen være så enkel som det. Uff, blitt så distre og ufokusert i det siste, overser og glemmer ting som en gullfisk. Har også lyst på litt ferie, men er så forbanna mye å gjøre fram til jul nå. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 FUCK skole oppgaven. Jaja... Lage en fuckings "profosjonel" film ang ISDN. WTF? Tvang er en fin ting... Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Synes det er fint at folk signaliserer at de skal til venstre i rundkjøringen og ikke rett fram, jeg. Veldig bra, men de må også blinke seg ut da. Ellers kan man tro de skal fortsette rundt Jada, selvfølgelig -- ser bare på det som en selvfølge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bare slå med en stokk på taket, det gjorde naboen under da vi var små og bodde i blokk. Ellers kan du bare si fra da, hvis du bor i blokk og borettslag, har dere sikkert retningslinjer for støy og slikt. Noen ganger kan løsningen være så enkel som det. Lurte på det, problemet er bare at de forstår hverken norsk eller engelsk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 FUCK skole oppgaven. Jaja... Lage en fuckings "profosjonel" film ang ISDN. WTF? Tvang er en fin ting... Så jævlig fett! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Lurte på det, problemet er bare at de forstår hverken norsk eller engelsk Da er det bare å dunke i vei. Kommer de ned for å klage, får du iallfall testet ut tarzansken din. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Lurte på det, problemet er bare at de forstår hverken norsk eller engelsk Da er det bare å dunke i vei. Kommer de ned for å klage, får du iallfall testet ut tarzansken din. Sant, har jo innebandykøllen min stående på rommet, den funker nok fint til det Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 "Dunke i gulvet" er internasjonalt språk for "SE TIL HELVETE OG DEMP DERE FOR FAEN", så det tror jeg nok de fleste skjønner. 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg lar bare sitatet tale for seg selv: Du fikk 80%! Dette betyr at du klarte kvissen! Alt rett! 4 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Faen ta deg kreft! Rammer uskyldige mennesker og skaper trøbbel for famili og andre i nærheten. Nå blir kollegaen min borte resten av uka og vi må finne evt nye ressurser og andre løsninger. Dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå