Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Heller det at dem støtter grusomme fangstmetoder for å få sine dyrebare pelskrager. Til sine stygge canadian goose jakker.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

At jeg enda ikke har hengt opp den sabla postkassen. Har tusen ting jeg vil bestille fra nett så nå må den opp snart.

Det er faktisk et rent helvete. Hellige skaper hvor jeg plagdes forrige gang jeg gjorde det. Poenget er jo at de fordømte skruhullene er så langt ned i kassa. Dermed må man stå å gnu med det svære skruhjernet på skrå slik at man aldri ordentlig får grep til å skru inn skruene.

Gled deg. :p

Lenke til kommentar

Det er faktisk et rent helvete. Hellige skaper hvor jeg plagdes forrige gang jeg gjorde det. Poenget er jo at de fordømte skruhullene er så langt ned i kassa. Dermed må man stå å gnu med det svære skruhjernet på skrå slik at man aldri ordentlig får grep til å skru inn skruene.

Gled deg. :p

Min er skrudd inn fra baksiden, så slipper man det drittet der. Funker som faen. Enda ikke kutta meg på skruene eller noe. Men det kommer jo helt ann på hvor man skal ha postkassa og hvilke alternativer man har.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Amatører. Jeg tenkte på skruene før jeg kjøpte postkassen. Så skruene ewr plassert ganskre langt opp på denne postkassen. Går nok helt fint og skru den opp, er ganske flink med slike ting.

Lenke til kommentar

Heller det at dem støtter grusomme fangstmetoder for å få sine dyrebare pelskrager. Til sine stygge canadian goose jakker.

Sist jeg sjekka blir man slaktet levende om man snakker positivt om Canada Goose på MoV-delen.

Regner med du boikotter det meste av kosmetikk og er veganer siden du er så sterkt imot pelsindustrien.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Sist jeg sjekka blir man slaktet levende om man snakker positivt om Canada Goose på MoV-delen.

Regner med du boikotter sminke og er veganer siden du er så sterkt imot pelsindustrien.

Hvorfor vinkler du det sånn? dere gjør alltid det. Er ikke noe galt i og ha meninger og bry seg om saker, uansett. Alt er bedre enn å bare gi faen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det var ikke meningen å virke kjip, jeg er egentlig en knupp.

:)

Men det er så jæææææævla mange berter som er mot pelsindustrien, men snur kinnet til andre industrier som har omtrent like grove tilfeller av dyremishandling på kappa.

Ja, folk liker og være litt dobbeltmoralske vettu.Bedre det enn og ha ingen moral i det hele tatt kansje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...