Gavekort Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hva med å bruke Opera istedet? Hva med en skikkelig browser? Slik som Chrome! Endret 27. november 2011 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Chrome er det beste 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Chrome brukte jeg før, og skal ikke tilbake til det. Er veldig fornøyd med søkemotorene til firefox. Her blir alt automatisk googlet. Yes. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det gjør chome og. Jeg foretrekker firefox. Webstandarder, yo. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Chrome brukte jeg før, og skal ikke tilbake til det. Er veldig fornøyd med søkemotorene til firefox. Her blir alt automatisk googlet. Yes. Blir det i Chrome også. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Idioter i bf3 som ikke skjønner at flaggene skal være blå, ikke røde... 1 Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Irriterende at det er så glatt ute! Gikk så jæ**** på snørra for noen dager siden... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Siste gang jeg selger på QXL. Selger en pc som ender opp VELDIG underpriset, men greit. Jeg vil bli kvitt den så det er greit. Skriver frakt og alt i annonsen med tykke bokstaver. Fyren som vinner budet blir sur på at det er porto, og jeg må nesten overtale han til å kjøpe den. Nå har den ligget på postkontoret hos han en stund og jeg tror ikke han kommer til å hente den heller. Så unødvendig. Byr folk på ting de ikke vil ha? Jaja, da taper jeg de portopengene men får solgt den for dobbel pris på Finn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 At Viking tapte mot RBK. >< Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) På QXL kan du sette minstepris, så blir ikke varen solgt før noen byr høyt nok. Et annet godt råd er å vente med å sende pakken til pengene er kommet inn på kontoen din. Etterpåklokskap, men gode råd til fremtiden. Endret 27. november 2011 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
momi Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Irriterer meg over folk som sitter å slafser og knasker godteri som om de aldri har spist mat før på tentamen. Vis respekt liksom! 1 Lenke til kommentar
rapak1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Irriterer meg over folk som sitter å slafser og knasker godteri som om de aldri har spist mat før på tentamen. Vis respekt liksom! Haha. Det irriterte meg også, Hadde selv aldri med meg godteri på tentamen, tenkte det var bedre å holde fokus på det man skulle gjøre. Men det hjalp lite når alle "slafsa" rundt meg. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Synes det er verre med de som sniktitter på hva jeg skriver. Sitter ved siden av en som hele tiden skal se på hva jeg skriver og spørre meg om hvor mange ord jeg har skrevet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Synes det er verre med de som sniktitter på hva jeg skriver. Sitter ved siden av en som hele tiden skal se på hva jeg skriver og spørre meg om hvor mange ord jeg har skrevet. Verst med han som skal late som han har gjort noko. Snur seg og spør kva du svarte, liksom for å bekrefte at begge har rett. Så snur han seg og skriv ned det du svarte. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Synes det er verre med de som sniktitter på hva jeg skriver. Sitter ved siden av en som hele tiden skal se på hva jeg skriver og spørre meg om hvor mange ord jeg har skrevet. Løsning: http://hackaday.com/2011/11/25/making-a-privacy-monitor-from-an-old-lcd/ Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hadde aldri turt å gjøre det på en skole-PC Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Fjottene i motedelen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Var det noen som ikke likte nisselue-avataret ditt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Alle likte nisselueavataret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå