Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste gang jeg selger på QXL.

Selger en pc som ender opp VELDIG underpriset, men greit. Jeg vil bli kvitt den så det er greit. Skriver frakt og alt i annonsen med tykke bokstaver. Fyren som vinner budet blir sur på at det er porto, og jeg må nesten overtale han til å kjøpe den. Nå har den ligget på postkontoret hos han en stund og jeg tror ikke han kommer til å hente den heller. Så unødvendig. Byr folk på ting de ikke vil ha? Jaja, da taper jeg de portopengene men får solgt den for dobbel pris på Finn.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som sitter å slafser og knasker godteri som om de aldri har spist mat før på tentamen. Vis respekt liksom!

Haha. Det irriterte meg også, Hadde selv aldri med meg godteri på tentamen, tenkte det var bedre å holde fokus på det man skulle gjøre. Men det hjalp lite når alle "slafsa" rundt meg.

Lenke til kommentar

Synes det er verre med de som sniktitter på hva jeg skriver. Sitter ved siden av en som hele tiden skal se på hva jeg skriver og spørre meg om hvor mange ord jeg har skrevet. :nei:

Verst med han som skal late som han har gjort noko. Snur seg og spør kva du svarte, liksom for å bekrefte at begge har rett. Så snur han seg og skriv ned det du svarte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...