Diskutant Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg hater joika kaker. Jeg hater orddelingsfeil. Særskrivingsfeil* Du kan på ingen måte nekte for at det er en orddelingsfeil, selv om det også går under kategorien særskrivingsfeil. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Joika kaker er det rette ikke Joikakaker. Jeg har ikke fått lest så mye her men hva nå enn du mener så har jeg skrevet det på rett måte. Jeg hater forresten gløgg flasker. Etter at jeg har tatt gløgg en 5-10 ganger så er flasken seig som fy. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 At vi har en kar her på diskusjon.no som ikke er helt god i hodet! 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Du sikter til meg. Du er ikke god i hode hvorfor? Du mobber personer og det går utover reglene på forumet. Jeg følger reglene kanskje det er en ide at du begynner med det også? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Joika kaker er det rette ikke Joikakaker. Foreslår at du går barneskolen om igjen, jeg. 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Skriv Joikakaker på hurtigsvar og se hva som skjer. Endret 27. november 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Snikreklame av Apple sine produkter irriterer meg! Hører på radio hver dag i forbindelse med jobb. Hver gang det er snakk om sms konkuranse ol. så sier de noe sånt som dette "Send kodeord "lol" etterfulgt av "blæ" til 2001 med mobilen eller iPhonen din. Eller "sjekk ut den og den netsiden med Pc`n eller iMacen din. Det er heller aldri snakk om nettbrett, men om iPad.. Er det i det heletatt lov og reklamere på denne måten? iPhone er en mobil på lik linje med Nokia, SE osv. iMac går som en pc, og iPad går som et jævla nettbrett! Hvorfor blir Apple sine produkter alltid nevnt som noe i en egen sjanger? Sykt frustrerende. Forskere har visst også funnet ut at vi er avhengige av vår iPhone på lik linje som folk er avhengige av alkohol og heroin, ganske sikker på at det er snakk om mobiler generelt her.. Endret 27. november 2011 av Kjetil_90 4 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Du sikter til meg. Du er ikke god i hode hvorfor? Du mobber personer og det går utover reglene på forumet. Jeg følger reglene kanskje det er en ide at du begynner med det også? Skal prøve å late som ingenting. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ryggproblemer etter å ha sovnet på sofaen når jeg leser til kjemieksamen... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Skriv Joikakaker på hurtigsvar og se hva som skjer. Ingenting? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hos meg så blir det feil. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Helvette, snøen kom i natt....! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hos meg så blir det feil. Javel, men det jeg sier er rett Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Helvette, snøen kom i natt....! Hvor er det du bor hen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Reklamen på TV for VW Passat irriterer meg. Ikke bare det at de later som at de er den første med "vinglevarsler", men at skiltene på bilen er manipulert om til norske for å gi et visst nok bedre inntrykk til norske kjøpere. Problemet er at jeg SER at det ikke er i Norge, jeg ser at mannen ikke ser norsk ut osv. osv. Reklamebransjen har så jævlig lang vei å gå at det er flaut! Og så har du de reklamene der det er en totalt usammenhengende filmsnutt i forhold til hva det er de reklamerer for. På slutten får vi så klart opp hva enn det er de vil vi skal grave i lommeboka etter, men 90 % av tida ser vi noe helt annet. Husker jeg det siste bildet eller sitter jeg igjen med den overveldende 90 %-andelen i hodet? Som er om noe helt annet... Er dere dumme i reklamebransjen? Ikke at jeg bryr meg for mye, dere har aldri klart å lage en reklame som faktisk gir meg mer lyst på noe. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hos meg så blir det feil. Korrekturlesningen på Windows er kjent for lage mange feilaktige særskrivninger. Joikakaker er korrekt, men det er sannsynligvis ikke et registrert ord og derfor deles det opp til 'Joika kaker'. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Det korrekte er vel Joika-kaker, da jeg tipper Joika er et egennavn. Som forresten er jævlig godt, spesielt med hjemmelaget potetmos. Endret 27. november 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvor er det du bor hen? Stjørdal, Nord-Trøndelag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvor er det du bor hen? Stjørdal, Nord-Trøndelag. Var det du som sto bak terroristcellen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Var det du som sto bak terroristcellen? Lol, wut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå