Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snikreklame av Apple sine produkter irriterer meg! Hører på radio hver dag i forbindelse med jobb.

Hver gang det er snakk om sms konkuranse ol. så sier de noe sånt som dette "Send kodeord "lol" etterfulgt av "blæ" til 2001 med mobilen eller iPhonen din.

Eller "sjekk ut den og den netsiden med Pc`n eller iMacen din.

Det er heller aldri snakk om nettbrett, men om iPad..

 

Er det i det heletatt lov og reklamere på denne måten? iPhone er en mobil på lik linje med Nokia, SE osv.

iMac går som en pc, og iPad går som et jævla nettbrett!

 

Hvorfor blir Apple sine produkter alltid nevnt som noe i en egen sjanger? Sykt frustrerende.

Forskere har visst også funnet ut at vi er avhengige av vår iPhone på lik linje som folk er avhengige av alkohol og heroin, ganske sikker på at det er snakk om mobiler generelt her..

Endret av Kjetil_90
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Reklamen på TV for VW Passat irriterer meg. Ikke bare det at de later som at de er den første med "vinglevarsler", men at skiltene på bilen er manipulert om til norske for å gi et visst nok bedre inntrykk til norske kjøpere. Problemet er at jeg SER at det ikke er i Norge, jeg ser at mannen ikke ser norsk ut osv. osv. Reklamebransjen har så jævlig lang vei å gå at det er flaut!

 

Og så har du de reklamene der det er en totalt usammenhengende filmsnutt i forhold til hva det er de reklamerer for. På slutten får vi så klart opp hva enn det er de vil vi skal grave i lommeboka etter, men 90 % av tida ser vi noe helt annet. Husker jeg det siste bildet eller sitter jeg igjen med den overveldende 90 %-andelen i hodet? Som er om noe helt annet... Er dere dumme i reklamebransjen? Ikke at jeg bryr meg for mye, dere har aldri klart å lage en reklame som faktisk gir meg mer lyst på noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...