Gavekort Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Grandisen har paprika da! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Tradisjonell norsk cuisine er langt i fra sunn. Hauger med fett, sukker og salt. Kommer bare på én tradisjonell norsk rett, nemlig klassikeren kjøttkaker i brun saus med poteter. Det er da sunt? Irriterer meg over mye. Bl.a. at jeg blir så lett sint for tiden. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Kjøttkaker i brunsaus kan umulig være en norsk oppfinnelse. Ved nærmere ettertanke er det kanskje litt forskjell på å finne opp en rett og å ha en rett som nasjonalrett, men jeg lurer seriøst på om Norge har noe å skilte med. Lutefisk? Endret 26. november 2011 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er vel svensk. Men den norske kjøttkaken er moderert etter sin egen stil. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Tradisjonell kost er jo kjøttkaker, grøt, grønnsak- og kjøttsuppe, torsk o.l. Ganske så sunn mat egentlig. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg hater joika kaker. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hater dem ikke, men foretrekker vanlige kjøttkaker. Har en litt spesiell smak, spør du meg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg hater joika kaker. Det er jo hermetisert orgasme! 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg hater joika kaker. Jeg hater orddelingsfeil. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg hater joika kaker. Jeg hater orddelingsfeil. Jeg hater også ord delings feil. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg hater joika kaker. Jeg hater orddelingsfeil. Jeg hater også ord delings feil. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Jeg hater joika kaker. Jeg hater orddelingsfeil. Særskrivingsfeil* Endret 27. november 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Blir faen sulten hvert tiende minutt! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det å gå for tidlig ut på byen! Gikk ut i 11 tia i dag, og hadde jævlig mye energi og alt var på topp og hadde helt villt mye game! Sjekka opp ei søt jente som jeg senere fikk vite at var veldig kristen og ikke lot seg sjekke opp i det hele tatt, så følte meg ganske bra når jeg hadde klart det. Hun dulta etter meg resten av kvelden, og jeg hadde hun rundt lillefingeren. Kødda med at "ja du skal være med meg hjem, så taxien blir jo ikke så dyr for deg i dag!", og ho sa ikke i mot. Men så mista jeg all energien, og ble egentlig ganske giddalaus. Prøvde å se etter dama for å få nummeret, men fant ho ikke så jeg stakk bare hjem. FAEN altså, hadde jeg hatt energien ut kvelden, ville jeg ikke vært hjemme alene nå. Jaja, ny dag i mårra! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det å gå for tidlig ut på byen! Gikk ut i 11 tia i dag, og hadde jævlig mye energi og alt var på topp og hadde helt villt mye game! Sjekka opp ei søt jente som jeg senere fikk vite at var veldig kristen og ikke lot seg sjekke opp i det hele tatt, så følte meg ganske bra når jeg hadde klart det. Hun dulta etter meg resten av kvelden, og jeg hadde hun rundt lillefingeren. Kødda med at "ja du skal være med meg hjem, så taxien blir jo ikke så dyr for deg i dag!", og ho sa ikke i mot. Men så mista jeg all energien, og ble egentlig ganske giddalaus. Prøvde å se etter dama for å få nummeret, men fant ho ikke så jeg stakk bare hjem. FAEN altså, hadde jeg hatt energien ut kvelden, ville jeg ikke vært hjemme alene nå. Jaja, ny dag i mårra! Coke is the answer! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Driver ikke med så sterke saker Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Kjøttkaker, poteter, saus, surkål, tyttebær og flatbrød. Mat. EDIT: Dette passa bare ikke helt. Bommet med et par sider eller noe nå. Endret 27. november 2011 av jigaplow 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Driver ikke med så sterke saker Diet Coke da? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Haha kjør på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå