Kea Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) 1,5 literne er det ikke skrukork på Jo? Forresten, det er 1,75l, ikke 1,5. Jeg irriterer meg over søvnparalyse. Aarghh!: Endret 26. november 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 1,5 literne er det ikke skrukork på Alle 1,5 litere jeg har sett er det skrukork på.. Hvor i all verden er det du bor hen? Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Alle 1,5 litere jeg har sett er det skrukork på.. Hvor i all verden er det du bor hen? Jeg bor på Hedmark. Kiwi'n her jeg bor har ikke 1,5 liters melkekartonger, Rimi har både Q(?) og Tine, men kun Qen har skrukork. Mega'n som akkurat ble lagt ned hadde skrukork på begge 1,5 literskartongene. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg jobber i butikk og begynner å bli lei av alle spørsmålene om vi ikke har smør. Det har stått i avisa og overalt at det er smørmangel, og i tillegg har jeg hengt opp oppslag til kundene. Men får samme spørsmål flere ganger om dag. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg er temmelig lei av lavkarbo dietter og den slags vås. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Lavkarbo, gjort riktig, er ikke vås. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er så lei av alt lavkarbosnakket. Jizes. Folk er så dumme. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 HVOR FAEN BLIR DET AV DEN JÆVLA SNØEN? JEG VIL SLADDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er lei av all den drittpraten om lavkarbo og slanking. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 HVOR FAEN BLIR DET AV DEN JÆVLA SNØEN? JEG VIL SLADDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skriver under på den! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Skulle ønske det fortsatt var sommer og varme jeg da... Kulde og vinter hører hjemme på høyfjellet. Ellers tror jeg at jeg begynner å få døgnrytme. I hvertfall med tanke på at jeg er trøtt og vil helst legge meg rundt klokka 22 på kvelden, men jeg er fortsatt like trøtt på morran da. Så godt mulig det bare er søvnmangel... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 At vennene mine alltid er 1 time(!) for sen når de skal møte meg, men når de møter andre er de gjerne der 20 minutter før tiden! Og at de nevnte vennene mine tydeligvis har hatt en "avslutningsfest" med sine andre venner (som jeg bare kjenner sånn passe, men likevel kjenner) uten å si noe til meg, slik at den festen jeg trodde vi kanskje skulle ha i dag blir ikke noe av, de er for slitne og i bakrus De har fått sin avslutning, jeg derimot må sitte alene og forlatt som den eneste! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Tydeligvis ingen særlig gode venner om de behandler deg slik. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Lavkarbo, gjort riktig, er ikke vås. Mulig det, men alle vet jo hva man bør putte i seg egentlig. Kutt godteri, snacks og crapmat. Spis ordentlig sunn, tradisjonell mat og husk å få i deg frukt og grønnsaker. Samt hold deg i aktivitet. Da er det meste gjort. Er ikke vanskelig over hodet. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 De kan rævkjøre hverandre med et kosteskaft! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Mulig det, men alle vet jo hva man bør putte i seg egentlig. Kutt godteri, snacks og crapmat. Spis ordentlig sunn, tradisjonell mat og husk å få i deg frukt og grønnsaker. Samt hold deg i aktivitet. Da er det meste gjort. Er ikke vanskelig over hodet. Tradisjonell != sunn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jepp. Hadde ikke blitt blitt tradisjonelt om folk ble usunne av det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Tradisjonell != sunn. Tradisjonell mat = ? Endret 26. november 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Det irriterer meg at jeg må se eller høre ting jeg ikke liker. Irriterer meg over at jeg ikke har de nødvendige ferdighetene til å omgås med venner som jeg hadde før. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Tradisjonell norsk cuisine er langt i fra sunn. Hauger med fett, sukker og salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå