Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle 1,5 litere jeg har sett er det skrukork på.. Hvor i all verden er det du bor hen?

Jeg bor på Hedmark. Kiwi'n her jeg bor har ikke 1,5 liters melkekartonger, Rimi har både Q(?) og Tine, men kun Qen har skrukork. Mega'n som akkurat ble lagt ned hadde skrukork på begge 1,5 literskartongene.

Lenke til kommentar

Skulle ønske det fortsatt var sommer og varme jeg da... Kulde og vinter hører hjemme på høyfjellet. :p

Ellers tror jeg at jeg begynner å få døgnrytme. I hvertfall med tanke på at jeg er trøtt og vil helst legge meg rundt klokka 22 på kvelden, men jeg er fortsatt like trøtt på morran da. Så godt mulig det bare er søvnmangel...

Lenke til kommentar

At vennene mine alltid er 1 time(!) for sen når de skal møte meg, men når de møter andre er de gjerne der 20 minutter før tiden! :thumbdown:

Og at de nevnte vennene mine tydeligvis har hatt en "avslutningsfest" med sine andre venner (som jeg bare kjenner sånn passe, men likevel kjenner) uten å si noe til meg, slik at den festen jeg trodde vi kanskje skulle ha i dag blir ikke noe av, de er for slitne og i bakrus :mad: De har fått sin avslutning, jeg derimot må sitte alene og forlatt som den eneste!

Lenke til kommentar

Lavkarbo, gjort riktig, er ikke vås. :tease:

Mulig det, men alle vet jo hva man bør putte i seg egentlig. Kutt godteri, snacks og crapmat. Spis ordentlig sunn, tradisjonell mat og husk å få i deg frukt og grønnsaker. Samt hold deg i aktivitet. Da er det meste gjort. Er ikke vanskelig over hodet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg se eller høre ting jeg ikke liker.

Irriterer meg over at jeg ikke har de nødvendige ferdighetene til å omgås med venner som jeg hadde før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...