Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg grenseløst at det ikke er mulig å snakke til eller være skeptisk ovenfor poenger som kommer fra personer som er mørk i huden uten å bli kalt rasist. Rasisme er ikke bare er utbrukt ord, men og et ord som går begge veier. Det må vitterlig være lov å være uenig uten å skulle bli stemplet rasist

Lenke til kommentar

At legen på sesjon del 2 ikke trodde meg når jeg sa jeg ikke hadde prøvd narkotiske stoffer :(

Også spurte han om hvilken dataspill jeg spilte, er det relevant?

Er det ikke relevant, så svarer du ikke. Du er ikke tvunget til å svare på noen ting, du kan bare ikke lyve.

Lenke til kommentar

At jeg nesten ikke merker noe til Berit her jeg sitter, mens på Facebook leser jeg om alle andre som ikke bor her, men på steder noen mil unna hvor det virkelig går for seg.

Jeg vil også oppleve ekstremvær! Aller helst vil jeg være ute og hoppe og danse og leke i det, i stedet har jeg en kuling og litt regn. -_-

Lenke til kommentar

Det som iriterer meg er folk som ikke hvet hva de snakker om! fan heller hør på de som fan har levd livet litt og hvet hva som er hva!

Jeg hvet den følsle. Den sugger hart.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg når jeg vil se en YouTube-video som er aldersgrense på.

Det kan være noe så banalt som en musikkvideo eller en scene fra en voldelig film. Det er nok at noen sier F-ordet, så risikerer videoen å få aldersgrense.

Jeg er gammel nok, men gidder ikke å styre med pålogging bare for å se en video. Husker ikke passordet engang.

Men her er løsningen:

1. Find NSFW video on YouTube.

youtube.gif

2. Type nsfw in front of youtube.

nsfwyoutube.gif

3. Press enter and enjoy!

Flott side. Å måtte logge på YouTube irriterer kraftig.

Siden utnytter det faktum at "inappropriate" YouTube-videoer dropper aldersbekreftelse hvis videoen er embedded i en annen nettside.

Genialt! Nå er jeg ikke fullt så irritert.

Noen av dere har sikkert visst om denne siden lenge, men jeg deler den med dere likevel.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...