Gavekort Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Gå på Lidl, de har skikkelige poser! Skikkelig mat derimot. Det kan diskuteres. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jaja, en reboot saa nekter plutselig norsk layout aa funke. Yay, naa faar jeg vel fikse problemet.... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dere ofret frivillig Rema 1000 da dere flyttet til England. Nå får dere igjen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 At Isbilen ikke kjører opp hit, men isbilen-melodien høres til stadighet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Når du føler for å slacke en halvtime på sofaen med noe gøy på TVen uten å anstrenge hjernen mer en nødvendig, og det bare går dritt dramaserier. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Eg har ein pakke kjeks i sekken. Eg vil ete den no, men eg vil også ha kjeks på mattetentamen i morgon. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Windows.old mappen, får f*** ikke slettet den! Har prøvd diskopprydding, ccleaner, "Ledetekst" som det heter i win7 norsk, tatt eierskap over mappen, etc.. Er kipt og ha en unødvendig mappe på 12 gb når man har en 40 gb SSD.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Eg har ein pakke kjeks i sekken. Eg vil ete den no, men eg vil også ha kjeks på mattetentamen i morgon. Tips: Spis den nå, kjøp to nye før tentamen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Eventuelt spis halve. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) KJØTT Endret 24. november 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Våkner opp 03:00, går på kjøkkenet og henter et glass melk. Så setter jeg meg foran pc'en og ser på noen filmer. 5 minutter senere er klokka 05:00. FML. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det som iriterer meg nå er at jeg vil snu på døgnet men er så svak får søvnen og null motivasjon så sovner nok før klokka er 6. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 BUSSEN KOM TRE JÆVLA DIGRE MINUTTER FOR TIDLIG, OG STIKKER NÅR JEG KOMMER LØPENDE OG ER FEM METER UNNA! VAR ANDRE SOM GIKK PÅ OGSÅ, DEN KUNNE VENTA OMTRENT TO SEKUNDER TIL! OG JEG KOM FAEN MEG SKAKT FORFRA PÅ DEN! Bussjævelskap! Nå sitter jeg i stua og chillern, sånn til shit er jeg ikke med på. 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 BUSSEN KOM TRE JÆVLA DIGRE MINUTTER FOR TIDLIG, OG STIKKER NÅR JEG KOMMER LØPENDE OG ER FEM METER UNNA! VAR ANDRE SOM GIKK PÅ OGSÅ, DEN KUNNE VENTA OMTRENT TO SEKUNDER TIL! OG JEG KOM FAEN MEG SKAKT FORFRA PÅ DEN! Bussjævelskap! Nå sitter jeg i stua og chillern, sånn til shit er jeg ikke med på. Offentlig transport! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 KJØTT Kjøttindustrien er bra lure. Godt vi bor i Norge der det er litt flere regler og reguleringer. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Folk som ikke kan holde seg fra å ødelegge en ellers rolig morning. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 http://www.kjendis.no/2011/11/25/kjendis/christer_falck/alkohol/19158681/ At 33% av befolkningen vil ulovlig-gjøre alkohol. (referer til avstemningen) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Folk som leser kjendis.no er som kjent ikke veldig smarte Men ja, for et håpløst forslag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Synes det er drøyt at folk gidder å lese intervju med en døll kis som Christer Falck. Fyren har alltid vært ekstremt kjip, og vil forbli ekstremt kjip helt til han stryker med. Håpløst forslag og, ja. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Noe jeg blir veldig irritert av er de gangene jeg drister meg til å lese kommentarene på kjendis.no. Jeg håper inni meg at det ikke er noen folk som fordømmer artiklene til Dagbladet, men jammen er det omtrent bare sure menn som klager over "nyhetsverdien". Hmmmm, det skurrer. Jeg trykker aldri på fotballartikler, i og med at jeg ikke liker fotball. Se for deg at jenter bombarderer fotball-debatten med å hyle ut hvor meningsløst fotball er. Jeg satser på at det er bånnslammet som presterer å kommentere artikler de anser for å være meningsløse. Lever i håpet. Ellers blir jeg gal av pappas aviser som ligger strødd rundt omkring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå