Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BUSSEN KOM TRE JÆVLA DIGRE MINUTTER FOR TIDLIG, OG STIKKER NÅR JEG KOMMER LØPENDE OG ER FEM METER UNNA! VAR ANDRE SOM GIKK PÅ OGSÅ, DEN KUNNE VENTA OMTRENT TO SEKUNDER TIL! OG JEG KOM FAEN MEG SKAKT FORFRA PÅ DEN!

Bussjævelskap! Nå sitter jeg i stua og chillern, sånn til shit er jeg ikke med på.

• Liker 3
Lenke til kommentar

BUSSEN KOM TRE JÆVLA DIGRE MINUTTER FOR TIDLIG, OG STIKKER NÅR JEG KOMMER LØPENDE OG ER FEM METER UNNA! VAR ANDRE SOM GIKK PÅ OGSÅ, DEN KUNNE VENTA OMTRENT TO SEKUNDER TIL! OG JEG KOM FAEN MEG SKAKT FORFRA PÅ DEN!

Bussjævelskap! Nå sitter jeg i stua og chillern, sånn til shit er jeg ikke med på.

Offentlig transport! :thumbup:

Lenke til kommentar

Noe jeg blir veldig irritert av er de gangene jeg drister meg til å lese kommentarene på kjendis.no. Jeg håper inni meg at det ikke er noen folk som fordømmer artiklene til Dagbladet, men jammen er det omtrent bare sure menn som klager over "nyhetsverdien". Hmmmm, det skurrer. Jeg trykker aldri på fotballartikler, i og med at jeg ikke liker fotball. Se for deg at jenter bombarderer fotball-debatten med å hyle ut hvor meningsløst fotball er. Jeg satser på at det er bånnslammet som presterer å kommentere artikler de anser for å være meningsløse. Lever i håpet.

Ellers blir jeg gal av pappas aviser som ligger strødd rundt omkring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...