Patrick123 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er det faktisk så vanlig med sånne papirposer uten håndtak i USA som filmer skal ha det til? Det ser jo helt latterlig ut... Vestens svar på spisepinner 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Haha, det har jeg og stusset på. Bæreposer av papir uten håndtak, wtf? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 De papirposene ble brukt før i tiden, men er nesten ikke i bruk lengre. Grunnen til at de er på TV, er av samme grunn til at et knyttneveslag på TV lager høylydte smokk-lyder, eller en hest lager den velkjente "klippitiklopp"-lyden. Du forventer det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Husk også at samtlige amerikanere kjøper minst en pariserloff om dagen, og at dersom du ser lenge nok på et stort glassvindu, vil noen komme flyvende gjennom det. This irritates. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Apropo... http://www.youtube.com/watch?v=JHFXG3r_0B8 PS: irriterer meg at det ikke er snø lenger Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Filmer som ikke har lyd i starten. Skru den opp, nei her skjer det ikke noe. Enda mer opp. Hmm, fortsatt ikke noe lyd. BAAAAM eksplosjoner og alt mulig annet faenskap ut av ingenting. Full lyd ut av headsettet og sprengte trommehinner. vakkert. 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Alt som har tilknytning til Drammen. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 PCen min. Har endelig giddet å ringe support og etter jeg har forklart problemet er de overbevist om at det er skjermkortet som er fucked. Greit nok, men det jeg ikke kan fortelle dem (pga. reklamasjonsrettigheter og annet bull) er at jeg har åpnet den, tatt ut harddisken og satt den i en harddisk-docksak. Der får jeg bare opp "ingen tilgang" på C-disken. Ergo regner jeg med at harddisken er død. Så hva faen skal jeg gjøre? I tillegg må jeg muligens betale en eventuell innsending selv. Men igjen er det jo kjipt å kjøpe ny disk selv og så viser det seg at det er skjermkortet. Skal ha ny maskin etter hvert uansett, men hadde tenkt å ha denne også. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Så langt jeg vet har du vel lov til å bytte harddisk og minne i din pc uten at det bryter noen regler. Om det ikke er en Apple pc da. Da er du i deep shiet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ikke i en MBPen jeg har iallfall. Der har jeg byttet begge deler uten store problemer. Faktisk mye lettere enn i Compalen jeg hadde tidligere. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er ikke aldri noe Apple. Ender vel med at jeg bare må sende den inn uansett. Verste er uansett at jeg mister en haug med bilder og stuff om harddisken er død. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det kan du alltids redde ut via en anen maskin. Alle disker kjører via sata så da trenger du enten en slik sata til USB dings eller en stasjonær pc du kan plugge den inn i. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Som sagt, jeg satte disken i en harddiskdock og der fikk jeg opp "ingen tilgang". Maskinen har to disker og den ene fikk jeg fint åpnet. Hvis disken er død er det vel fint lite å gjøre. Foruten å levere den til Ibas og betale 10 000. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Band som ikkje er på WiMP Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Haha digger bæreposene i England. Den fra Tescos kan du jo rett og slett rive i filler med bare hendene dine, skikkelig skrøpelige greier. Selv har jeg aldri helt skjønt klagingen over rema 1000 poser, de funker jo helt fint? Endret 24. november 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Folk som åpner tråder der de lurer på ting og når de finner ut svaret på egenhånd så skriver de bare "glem det, fiksa det" eller noe, uten å si hva som var galt. Det hjelper lite å søke da. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Haha digger bæreposene i England. Den fra Tescos kan du jo rett og slett rive i filler med bare hendene dine, skikkelig skrøpelige greier. Selv har jeg aldri helt skjønt klagingen over rema 1000 poser, de funker jo helt fint? Det er faktisk helt latterlig hvor talentløse de posene er. Når jeg er hjemme i Norge en tur rundt juletider skal jeg sørge for å ta med meg minst 40 Coop-poser når reiser ned igjen. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Haha digger bæreposene i England. Den fra Tescos kan du jo rett og slett rive i filler med bare hendene dine, skikkelig skrøpelige greier. Selv har jeg aldri helt skjønt klagingen over rema 1000 poser, de funker jo helt fint? Det er faktisk helt latterlig hvor talentløse de posene er. Når jeg er hjemme i Norge en tur rundt juletider skal jeg sørge for å ta med meg minst 40 Coop-poser når reiser ned igjen. Haha, ikke sant? De er så porøse og ekle. Hvis jeg husker rett så minner de meg veldig mye om mat søppel posene vi bruker her i Norge, du vet de små grønne. Tror ikke det var en dag hvor jeg kom meg hjem fra butikken uten at posene raknet, det verste er jo at de gjerne rakner på flere steder så du må liksom holde alle varene sammen med hendene. En alternativ løsning kunne jo vært å kjøpe seg sånn handle nett fra Meny. De kan du jo rulle sammen og bare putte i lomma de når du ikke har varer i. Veldig praktisk. Litt gammel dama tendenser på de kanskje, men det funker! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hender at man bare stapper tre-fire Tesco-poser oppi hverandre for å forsterke ting litt. Selvsagt ikke så heftig når man bare har handlet litt potetgull og bakevarer, det er derimot når man har kjøpt svære flasker med rom, isbiter og Cola-bokser at det virkelig går til satan. Vurderer faktisk sterkt å skaffe meg en sånn gjenbruksbag, selv om det gjerne forbindes med gamlinger. Likevel sitter jeg fortsatt igjen med veldig mye søppel som må ut på en eller annen måte, og der kommer haugen med skikkelige, norske handlenett inn i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå