Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PCen min. Har endelig giddet å ringe support og etter jeg har forklart problemet er de overbevist om at det er skjermkortet som er fucked. Greit nok, men det jeg ikke kan fortelle dem (pga. reklamasjonsrettigheter og annet bull) er at jeg har åpnet den, tatt ut harddisken og satt den i en harddisk-docksak. Der får jeg bare opp "ingen tilgang" på C-disken. Ergo regner jeg med at harddisken er død. Så hva faen skal jeg gjøre? I tillegg må jeg muligens betale en eventuell innsending selv. Men igjen er det jo kjipt å kjøpe ny disk selv og så viser det seg at det er skjermkortet.

Skal ha ny maskin etter hvert uansett, men hadde tenkt å ha denne også.

Lenke til kommentar

Haha digger bæreposene i England. Den fra Tescos kan du jo rett og slett rive i filler med bare hendene dine, skikkelig skrøpelige greier.

Selv har jeg aldri helt skjønt klagingen over rema 1000 poser, de funker jo helt fint?

Det er faktisk helt latterlig hvor talentløse de posene er. Når jeg er hjemme i Norge en tur rundt juletider skal jeg sørge for å ta med meg minst 40 Coop-poser når reiser ned igjen.

Lenke til kommentar

Haha digger bæreposene i England. Den fra Tescos kan du jo rett og slett rive i filler med bare hendene dine, skikkelig skrøpelige greier.

Selv har jeg aldri helt skjønt klagingen over rema 1000 poser, de funker jo helt fint?

Det er faktisk helt latterlig hvor talentløse de posene er. Når jeg er hjemme i Norge en tur rundt juletider skal jeg sørge for å ta med meg minst 40 Coop-poser når reiser ned igjen.

Haha, ikke sant? De er så porøse og ekle. Hvis jeg husker rett så minner de meg veldig mye om mat søppel posene vi bruker her i Norge, du vet de små grønne. Tror ikke det var en dag hvor jeg kom meg hjem fra butikken uten at posene raknet, det verste er jo at de gjerne rakner på flere steder så du må liksom holde alle varene sammen med hendene. En alternativ løsning kunne jo vært å kjøpe seg sånn handle nett fra Meny. De kan du jo rulle sammen og bare putte i lomma de når du ikke har varer i. Veldig praktisk. Litt gammel dama tendenser på de kanskje, men det funker!

Lenke til kommentar

Hender at man bare stapper tre-fire Tesco-poser oppi hverandre for å forsterke ting litt. Selvsagt ikke så heftig når man bare har handlet litt potetgull og bakevarer, det er derimot når man har kjøpt svære flasker med rom, isbiter og Cola-bokser at det virkelig går til satan. Vurderer faktisk sterkt å skaffe meg en sånn gjenbruksbag, selv om det gjerne forbindes med gamlinger.

Likevel sitter jeg fortsatt igjen med veldig mye søppel som må ut på en eller annen måte, og der kommer haugen med skikkelige, norske handlenett inn i bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...