Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Læreren vår sine vitser. Argh de er så dårlige at jeg nesten får kreft av dem.

 

Da skal du høre det ene befalet vårt, tidenes bløteste vitser, presentert så utrolig seriøst altfor tidlig på morgenen.

 

 

Irriterer meg over været i Bodø. Enten så blåser det sabla mye, eller så regner det sable mye. Ikke idag da, idag er det både regn, hagl og vind kraftig som pokker.

Lenke til kommentar

Eskil Pedersen (og resten av sutrekoppene i partiet hans).

 

Du kom meg 2 minutt i forkjøpet. Det irriterer meg også grenselaust at Pedersen har studert Stoltenbergs talemåte, tonefall og retorikk. Fyren er jo som snytt ut av ræva til Stoltenberg.

 

Og eg er på ingen måte tilhengjar av Frp.

Endret av Frigata
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rema-poser. Tåler ingenting. Jeg var og handlet i dag, og etter at jeg hadde pakket varene i posen og skulle til å gå så jeg at dressingen jeg nettopp hadde lagt nedi lå på gulvet. Jeg så på posen, og da la jeg merke til at hele siden hadde revnet. Jeg ba om en ny, og det samme skjedde igjen (til tross for at jeg hadde pakket varene på en annen måte).

 

Og så er håndtakene plassert så dumt at det ikke går an å ta tak i begge om man legger en pizza i posen.

 

Bortsett fra det irriterer jeg meg over Sparebanken.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Dere skal klappe igjen om bæreposer, jeg bor i England, og her er posene laget av størknet sæd. De er små, skrøpelige og ikke minst har alle sammen små hull i bunnen. Det oppdaget jeg når jeg skulle kaste søppelet etter en kinamat-kveld - sursøt saus og cola over hele gulvet.

 

Ja. Akkurat samme problem paa vestkysten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...