FrankBjarne Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det er lettere å sette sammen en pc enn å løse et puslespill på 10 brikker. Det er rett og slett et veldig enkelt puslespill på 8 brikker. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Mobiltilpassede sider som ikke har valget om å gå til desktop site irriterer no jævelig... 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tar 10 min å se en youtube video der man lærer seg det. Pluss at når du har satt den sammen selv så er det mye enklere å skjønne hva som kan være galt og hvordan ting funker. Det er ingen problemer å lære seg å sette sammen en PC, men... Det er sykt mye enklere å la noen andre gjøre jobben. Da får du garanti med på kjøpet. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Tar 10 min å se en youtube video der man lærer seg det. Pluss at når du har satt den sammen selv så er det mye enklere å skjønne hva som kan være galt og hvordan ting funker. Det er ingen problemer å lære seg å sette sammen en PC, men... Det er sykt mye enklere å la noen andre gjøre jobben. Da får du garanti med på kjøpet. Har jo garanti hvis du bygger selv. På PC'en jeg kjøpte for et par år siden har jeg fått oppgradert PSU, HK og skjermkort gratis på garanti Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Gi nå for faen i den diskusjonen da! Kjenner jeg irriterer meg grenseløst over folk som ikke kan legge det fra seg at det rett og slett er enklere å la andre bygge den og jeg skjønner JÆVLIG godt at folk lar andre bygge pc'er for seg om man ikke har en dritt kompetanse eller er redd for at ting skal skjære seg, det står som regel ett par tusenlapper på spill. Så jeg DRIIIIIIITER i om det tar meg 10 min å lære å bygge selv og gir en faen så lang marsj i om det bare er et "puzzlezpill på 8 biter", jeg lar komplett bygge den. Og ikke finn på å begynn å diskuter hva som er enklest, finnes ikke noe enklere enn å sitte på rassen sin og vente på en pakke. 3 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg gidder ikke barbere barten min (jeg kjører helskjegg, forøvrig), med det resultatet at jeg tidvis får bart i maten jeg spiser (evt prøver å spise barten min). Helskjegg er forøvrig helt glitrende til å oppbevare mat som spises med skje, f.eks suppe eller grøt. Det irriterer også. Nesten så jeg må dusje etter at jeg har spist for å få ut alle matrestene av skjegget, som sikkert kunne mettet to-tre unger i Afrika for en uke. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Irriterer meg over folk som skal blande seg inn i andres diskusjoner. Kommer og skal være så sjef og bare styre alt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Helskjegg er forøvrig helt glitrende til å oppbevare mat som spises med skje, f.eks suppe eller grøt. Det irriterer også. Nesten så jeg må dusje etter at jeg har spist for å få ut alle matrestene av skjegget, som sikkert kunne mettet to-tre unger i Afrika for en uke. Mao, du må lære deg å spise riktig. Jeg klarer det fint de gangene jeg kjører helskjegg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 TV2 sin videospiller (Microsoft Silverlight?), fungerer jo nesten aldri skikkelig. 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Irriterer meg over folk som skal blande seg inn i andres diskusjoner. Kommer og skal være så sjef og bare styre alt! http://www.youtube.com/watch?v=DVYYELO3Wiw 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Helskjegg er forøvrig helt glitrende til å oppbevare mat som spises med skje, f.eks suppe eller grøt. Det irriterer også. Nesten så jeg må dusje etter at jeg har spist for å få ut alle matrestene av skjegget, som sikkert kunne mettet to-tre unger i Afrika for en uke. Mao, du må lære deg å spise riktig. Jeg klarer det fint de gangene jeg kjører helskjegg. Fuck deg, det er vanskelig når man har epilepsi, narkoabstinenser, lavt blodsukker samt 5 i promille. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kan ikke forstå at det er så vanskelig. Så lengee du treffer munnen og tygger med den lukket burde det ikke bli noe søl. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Hva er egentelig den logiske grunnen for omregistrerings avgift på en bil? Er det fordi staten ikke ønsker at 2 selvstendige private personer skal gjøre en handel mellom seg, uten at dem selv skal tjene penger på det? Endret 23. november 2011 av janern21 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det som irriterer meg mest av alt er FOLK SOM FAEN IKKE KAN SØKE PÅ ET JÆVLA ORD!! spør meg om hvordan sette opp en minecraft server men FOR FAEN DA! KAN DEM IKKE GÅ PÅ GOOGLE OG SØKE??????????? ER SÅ JÆVLA IRRITERENDE! og maser som fuck for hjelp når dem ikke har søkt det opp engang om hvordan fikse en server! vis dem faen ikke klarer og søke på google så klarer dem ALDRI og port forwarde Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 23. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. november 2011 Det som irriterer meg mest av alt er FOLK SOM FAEN IKKE KAN SØKE PÅ ET JÆVLA ORD!! spør meg om hvordan sette opp en minecraft server men FOR FAEN DA! KAN DEM IKKE GÅ PÅ GOOGLE OG SØKE??????????? ER SÅ JÆVLA IRRITERENDE! og maser som fuck for hjelp når dem ikke har søkt det opp engang om hvordan fikse en server! vis dem faen ikke klarer og søke på google så klarer dem ALDRI og port forwarde Hvorfor snakker du om deg selv i tredje-person? 11 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) fsx sin post irriterte meg litt. Bortsett fra det så er jeg irritert over pusteproblemet mitt. Og legen min. Hun hadde ikke tid til å sjekke lungene mine sist jeg var inne. Edit: Det var hun som var sen. Jeg møtte opp ti minutter før timen, og fikk komme inn 25 minutter etterpå. Endret 23. november 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 TV2 sin videospiller (Microsoft Silverlight?), fungerer jo nesten aldri skikkelig. Joda, men du må ha av AdBlock. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg bruker (merkeligvis) ikke AdBlock. Det hender bare at Silverlighten får spasmer, og nekter å spille av filmer. På samme måte med NRK Nett-TV, hvor jeg har opplevd at lyden helt plutselig forsvinner (de bruker vel WMP). Jaja, jeg er nok bare bortskjemt med Youtube. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 At det ikke blir noe sweet, sweet lovin' på en stund Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 TV2 sin videospiller (Microsoft Silverlight?), fungerer jo nesten aldri skikkelig. Joda, men du må ha av AdBlock. Jeg bruker AdBlock Plus og den funker her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå