Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Buss sjåfører som tror de eier veien. Jeg føler et sterkt og voksende hat mot dem hver gang dem bryter seg inn i veien forran meg.

OG! det samme med sjåfører av lastebiler og tyngre kjøretøy. Dem bryter vikeplikten sin i ett sett fordi dem vet at en liten personbil kommer til å bremse ned for dem, ellers kan vi jo bli knust. Fyfaen hater dem.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Buss sjåfører som tror de eier veien. Jeg føler et sterkt og voksende hat mot dem hver gang dem bryter seg inn i veien forran meg.

OG! det samme med sjåfører av lastebiler og tyngre kjøretøy. Dem bryter vikeplikten sin i ett sett fordi dem vet at en liten personbil kommer til å bremse ned for dem, ellers kan vi jo bli knust. Fyfaen hater dem.

Dem har det jo kjekt i ihvertfall.

http://www.youtube.com/watch?v=bX0USAn2pqo

Lenke til kommentar

Å vente på at Komplett.no skal bygge PCen min irriterer meg. :(

Folk som lar komplett bygge PC'en sin.

Tullball. Det koster meg 200 kroner eksta, men gir meg 5 års garanti på PCen som en helhet, noe som betyr at hvis det er noe feil med den kan jeg sende den inn, uten å måtte feilsøke den selv. For en som ikke har en ekstrem interesse i maskinvare, sparer det meg for veldig mye bry. :)

Og den forrige PCen bygde jeg selv.

Endret av Coffey
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet med at noen setter opp PC-en din for deg om du ikke er så kyndig selv?

Du trenger ikke være noe geni for å sette sammen en PC. Og når du klager over at de bruker tid så har du jo ingenting å klage på da du har bedt de putte den sammen for deg :p

Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet med at noen setter opp PC-en din for deg om du ikke er så kyndig selv?

Tar 10 min å se en youtube video der man lærer seg det. Pluss at når du har satt den sammen selv så er det mye enklere å skjønne hva som kan være galt og hvordan ting funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...