Kea Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Jeg starter tidenes lek i Lekeplassen, men neida, alle vil bare poste i de forbanna endeløse telletrådene. Link?6 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1394162 Den var for vanskelig. Jeg står fast selv... Hva snakker dere om? Den var jo lett. Irriterer meg at jeg ikke klarer å legge fortiden bak meg. Endret 22. november 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Faens fitte av engelsklærer...får først vite når jeg har møtt opp på skolen at vi har avspasering i første time. Den "tingen" av en lærer er ikke riktig skrudd sammen!!! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 At Telenor nå har autoringt meg 3 ganger i dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Buss sjåfører som tror de eier veien. Jeg føler et sterkt og voksende hat mot dem hver gang dem bryter seg inn i veien forran meg. OG! det samme med sjåfører av lastebiler og tyngre kjøretøy. Dem bryter vikeplikten sin i ett sett fordi dem vet at en liten personbil kommer til å bremse ned for dem, ellers kan vi jo bli knust. Fyfaen hater dem. Endret 22. november 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Mjaaau! Så lenge det er i en 60 sone eller lavere så er, buss = Tha baws Endret 22. november 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vask det av. Problemet løst. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Eller: Eller: grill katta. 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Går heller for å kaldkvele katta og grille den. Nytter ikke å vaske vekk riper, og trekk vil bare lage enda mer riper. 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Buss sjåfører som tror de eier veien. Jeg føler et sterkt og voksende hat mot dem hver gang dem bryter seg inn i veien forran meg. OG! det samme med sjåfører av lastebiler og tyngre kjøretøy. Dem bryter vikeplikten sin i ett sett fordi dem vet at en liten personbil kommer til å bremse ned for dem, ellers kan vi jo bli knust. Fyfaen hater dem. Dem har det jo kjekt i ihvertfall. http://www.youtube.com/watch?v=bX0USAn2pqo Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Å vente på at Komplett.no skal bygge PCen min irriterer meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Manchester City. De vinner og vinner og er irriterende gode, men når jeg setter penger på dem så spiller de som noen kjerringer og taper. Søppelklubb. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Å vente på at Komplett.no skal bygge PCen min irriterer meg. Folk som lar komplett bygge PC'en sin. 4 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 At jeg har en vane med å legge snusbokser og brusflasker akkurat på det punktet hvor den varme lufta fra kjølinga til bærbaren min kommer ut. Varm snus og brus. <3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Å vente på at Komplett.no skal bygge PCen min irriterer meg. Folk som lar komplett bygge PC'en sin. Tullball. Det koster meg 200 kroner eksta, men gir meg 5 års garanti på PCen som en helhet, noe som betyr at hvis det er noe feil med den kan jeg sende den inn, uten å måtte feilsøke den selv. For en som ikke har en ekstrem interesse i maskinvare, sparer det meg for veldig mye bry. Og den forrige PCen bygde jeg selv. Endret 22. november 2011 av Coffey 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Folk som lar komplett bygge PC'en sin. Ser ikke helt problemet med at noen setter opp PC-en din for deg om du ikke er så kyndig selv? 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 At Komplett skulle være ekstra vanskelig! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 At jeg våknet med satan så sår hals, og mageknip og likevel gikk på jobb.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Folk som lar komplett bygge PC'en sin. Ser ikke helt problemet med at noen setter opp PC-en din for deg om du ikke er så kyndig selv? Du trenger ikke være noe geni for å sette sammen en PC. Og når du klager over at de bruker tid så har du jo ingenting å klage på da du har bedt de putte den sammen for deg Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Folk som lar komplett bygge PC'en sin. Ser ikke helt problemet med at noen setter opp PC-en din for deg om du ikke er så kyndig selv? Tar 10 min å se en youtube video der man lærer seg det. Pluss at når du har satt den sammen selv så er det mye enklere å skjønne hva som kan være galt og hvordan ting funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå