Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ekte menn bryr seg ikke om hva andre menn drikker. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Håndball og vintersport. Og Skyrim og andre drittspill som småunga spiller. Ossen kan du syntes Håndball er en drittsport? Er jo den beste sporten som er nå! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ekte menn bryr seg ikke om hva andre menn drikker. Ekte menn har ikke fjollete filmversjoner av kule tegneserier som profilbilde. ka-WHAM 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ekte menn er ikke opptatt av andre menns profiler.(om man ikke er homofil da, selvsagt) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ekte menn sørger for å holde tråden "on topic". Naboer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Rusbrus som er tingen folkens. ICE eller Breezer. Går ned på høykant. Husk å bruk blandevann, da. Sterke saker, vet du. Pleier å blande ut 50/50 med vann og shotte det. 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Rånere og joggebukse. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Rånere og joggebukse. Sammen eller hver for seg? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Corona er jo ganske godt det da, spesielt for folk som ikke er så veldig glad i øl. Klarer du å se sammenhengen? Forøvrig så irriterer det meg at brødet jeg kjøpte i går er tørt! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Uvitende mennesker i spørreprogram. Sitter og ser på Oppgrader på TV2 sumo. Først får en gjeng damer fra 14-50 spørsmål om hvilket fylke Lindesnes ligger i. Heldigvis lander de på Vest-Agder, men av en eller annen grunn var BUSKERUD deres neste alternativ! I samme runde snakker en av damene om at det kan være Hordaland fordi Bergen bare ligger noen minutters kjøring fra Kristiansand. Senere. De får spørsmål om hvem som er den eneste norske kvinnen som har vunnet OL-gull i kunstløp. Hva presterer den ene 40-50 år gamle dama å si? Hun snur seg mot sin 15 år gamle datter og sier "har ikke dere lært om det på skolen?". ER DET MULIG?! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Corona er jo ganske godt det da, spesielt for folk som ikke er så veldig glad i øl. Klarer du å se sammenhengen? Forøvrig så irriterer det meg at brødet jeg kjøpte i går er tørt! Prøver du å få fram at jeg ikke er glad i øl? :o Irriterer meg at jeg nettopp våknet. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Håndball og vintersport. Og Skyrim og andre drittspill som småunga spiller. Så skyrim er spill for småunger og nå... Ting som irriterer meg må være personer som dette. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Prøver du å få fram at jeg ikke er glad i øl? :o Irriterer meg at jeg nettopp våknet. Njet! Jeg prøver å trekke en sammenheng mellom det å drikke Corona, og det å ikke ha peiling på øl! 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 At dama mi faen ikke kan kunsten å bruke krydder Hun lagde en gryterett så sterk at ræva mi ser ut som et japansk flagg 4 Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vært å hatt en god treningsøkt, så tenkte jeg skulle innom kiosken på leiren å ha meg en sjokolade, men neida, den stengte kl 1900 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kamerater som ikke gidder å ringe meg lenger, fordi de "trodde jeg var med dama" Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det kommer en tid hvor man må velge. Kjerringer eller kompiser. 1 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Når gåfarten til personen foran deg er ekstremt tregt, og du ikke finner en mulighet til å forbipassere vedkommende. Endret 19. november 2011 av Honey Power 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Når gåfarten til personen foran deg er ekstremt tregt, og du ikke finner en mulighet til å forbipassere vedkommende. Amen broder! Burde vært bot for å hindre "trafikken"! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) RIP kjære Desire HD! Klarte mesterstykket med å ødelegge selve LCD skjermen når jeg bare skulle bytte trykkskjermen. Det blir for dyrt å bytte så da er jeg på jakt etter en ny telefon i samme leiren. Tips? HTC Sensation XL? Eller Sensation? XE? Endret 20. november 2011 av CFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå