svelemoe Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fotball og Rugby. Og amerikansk fotball og andre dritspel sportsbros trur er mindre sløsing med tid enn andre tidssløsingsting. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fotball og Rugby. Og amerikansk fotball og andre dritspel sportsbros trur er mindre sløsing med tid enn andre tidssløsingsting. Per definisjon er alt vi gjør tidssløsing. Bortsett fra tiden vi bruker på å overleve såklart. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dør man så har man ikke lenger tid å sløse. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Håndball og vintersport. Og Skyrim og andre drittspill som småunga spiller. Spar meg. Tror du ikke at det finnes folk som syns dine interesser er dritt? Folk har forskjellige interesser, enten du liker det eller ikke. Jeg, for eksempel, er ikke særlig interessert i fotball, men det betyr ikke at jeg syns det er noe dritt. Det fins folk som syns det er fin underholdning, og for dem er kanskje mine interesser noe herk. Endret 18. november 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Spar meg. Tror du ikke at det finnes folk som syns dine interesser er dritt? Folk har forskjellige interesser, enten du liker det eller ikke. Jeg, for eksempel, er ikke særlig interessert i fotball, men det betyr ikke at jeg syns det er noe dritt. Det fins folk som syns det er fin underholdning, og for dem er kanskje mine interesser. Om alle skal begynne å klage over hva andre mener er irriterende, så vil det bli kaos... 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Oh my god. Her har vi hatt dårlig plass i kjøleskapet som fire av oss deler. Og spesielt i fryseren. Viser seg at mye av det inneholder en som flytta ut ved semeesterstart.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Å ikke ha noen rene shakere når man kommer hjem fra trening, for så å måtte bruke 10min på å stå å vaske en for hånd -.- Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Om alle skal begynne å klage over hva andre mener er irriterende, så vil det bli kaos... Beklager. Er i dårlig humør i dag. Alt irriterer meg av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor i hesteræven plasserer noen produsenter skruene til å åpne musen, UNDER de 'paddene' eller hva de kalles. Slik at man må rive de av for å komme til skruene, man får jo aldri de 'paddene' til å henge like bra igjen etter å ha revet de av... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Viser seg at mye av det inneholder en som flytta ut ved semeesterstart.. Lol, wut? 4 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Lol, wut? Heh, to setninger som ble satt sammen der ja. Mye av innholdet tilhører en som flytta ved semesterstart. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Står en 6pack Corona på rommet mitt jeg ikke får drukket i kveld fordi mamma droppet planene sine.... Bra! Kanskje du lærer deg å kjøpe noe skikkelig neste gang! Endret 18. november 2011 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Står en 6pack Corona på rommet mitt jeg ikke får drukket i kveld fordi mamma droppet planene sine.... Bra! Kanskje du lærer deg å kjøpe noe skikkelig neste gang! Ingen kritiserer deg for å kjøpe teit unormalt øl. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Corona er et gay jenteøl (håhå, fy faen!), men ganske godt, spesielt om sommeren. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Rusbrus som er tingen folkens. ICE eller Breezer. Går ned på høykant. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Står en 6pack Corona på rommet mitt jeg ikke får drukket i kveld fordi mamma droppet planene sine.... Bra! Kanskje du lærer deg å kjøpe noe skikkelig neste gang! Corona er jo ganske godt det da, spesielt for folk som ikke er så veldig glad i øl. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg synes Corona er helt ok. Litt for lyst etter min mening, men folk drikker det de vil. Bitcher ikke til folk som liker Pepsi ovenfor Cola, liksom. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Rusbrus som er tingen folkens. ICE eller Breezer. Går ned på høykant. Husk å bruk blandevann, da. Sterke saker, vet du. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg synes Corona er helt ok. Litt for lyst etter min mening, men folk drikker det de vil. Bitcher ikke til folk som liker Pepsi ovenfor Cola, liksom. Ekte menn drikker mørkt øl. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå