Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi snakker om sykehus; fastlegen min irriterer meg. Første gangen jeg var hos henne hadde jeg en hel del ting jeg lurte på, men fikk ikke spurt om noe fordi hun bare pratet og pratet i ett sett og slapp meg ikke til. Så fikk jeg ny innkalling, og da slapp hun meg 15 minutter for sent inn, så sier hun at hun ikke har tid når jeg vil spør om de tingene som har plaget meg en stund. Og så må jeg betale 180 kroner for noe som knapt kan kalles en legetime. Var fristet til å bare gå forbi resepsjonen uten å betale.

Så vil hun ha meg inn til MR i Bergen, hvor jeg må betale 250 kroner for selve timen der, pluss 1200 for reisen, når jeg mest sannsynlig ikke trenger det engang. Det er jo ryggen det er snakk om. Skal ringe inn og avbestille timen.

"Så enkelt som Wasa" - den reklamen irriterer. Hvor de reklamerer for Wasa sandwiches eller hva det er. Hvorfor? Jo, fordi de kommer med utsagn som "så enkelt som solen" og "så enkelt som vann". For det første gir det ingen mening, og for det andre er solen og vann langt fra enkle ting. Solen er en gigantisk stjerne som består av plasma sammenvevd med magnetiske felt, og som støtter alt liv på jorden gjennom fotsyntese.

Vann er heller ikke akkurat "enkelt", med tanke på hvor mange forskjellige tilstander det har, for ikke å snakke om alt det kan brukes til. "Så enkelt som vann" eller "så enkelt som solen" høres irriterende ignorant ut.

/rant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...