Woltox Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 At jeg ikke vet hva jeg skal spille. Mw3 = Multiplayer Skyrim=Singleplayer SaintsRowTT=Single/Co-op -Fun Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 At jeg ikke vet hva jeg skal spille. Mw3 = Multiplayer Skyrim=Singleplayer SaintsRowTT=Single/Co-op -Fun Jeg anbefaler deg å kvitte deg med alle disse spillene og skaffe deg noe morsomt. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har du i det hele tatt prøvd ett av de spillene? Didn't think so. Vel, frokosten min i dag består av to små Snickers og en burn. Real sunnkost folks. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har du i det hele tatt prøvd ett av de spillene? Didn't think so. Nei. Jeg har faktisk aldri spilt et eneste spill i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har du i det hele tatt prøvd ett av de spillene? Didn't think so. Nei. Jeg har faktisk aldri spilt et eneste spill i hele mitt liv. Jaja, fotball person.. Huff. Jaja, man har da forskjellinge interesser Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Spilling er for småbarn. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har ikke peiling ossen jeg får sitat så: "Meh. Tror jeg skal spise et rundtstykke og så spille litt." =) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) [quote name='Noob' timestamp='x' post='y'][/quote] Endret 18. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Test * Takker Endret 18. november 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) At jeg så denne: Kom alltid til å sjekke under doringen heretter.. Endret 18. november 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 At jeg så denne: Kom alltid til å sjekke under doringen heretter.. Jeg har fått en slik krypende opp på dyna når jeg slappa av i mørket med PC'en i senga. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Massiv kø på sykehuset for å ta blodprøve... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 At folk signerer innleggene sine i selve innlegget. Vi har jo signatur til slikt! 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 At folk gang på gang skal klage over det.^ Det holder nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Når vi snakker om sykehus; fastlegen min irriterer meg. Første gangen jeg var hos henne hadde jeg en hel del ting jeg lurte på, men fikk ikke spurt om noe fordi hun bare pratet og pratet i ett sett og slapp meg ikke til. Så fikk jeg ny innkalling, og da slapp hun meg 15 minutter for sent inn, så sier hun at hun ikke har tid når jeg vil spør om de tingene som har plaget meg en stund. Og så må jeg betale 180 kroner for noe som knapt kan kalles en legetime. Var fristet til å bare gå forbi resepsjonen uten å betale. Så vil hun ha meg inn til MR i Bergen, hvor jeg må betale 250 kroner for selve timen der, pluss 1200 for reisen, når jeg mest sannsynlig ikke trenger det engang. Det er jo ryggen det er snakk om. Skal ringe inn og avbestille timen. "Så enkelt som Wasa" - den reklamen irriterer. Hvor de reklamerer for Wasa sandwiches eller hva det er. Hvorfor? Jo, fordi de kommer med utsagn som "så enkelt som solen" og "så enkelt som vann". For det første gir det ingen mening, og for det andre er solen og vann langt fra enkle ting. Solen er en gigantisk stjerne som består av plasma sammenvevd med magnetiske felt, og som støtter alt liv på jorden gjennom fotsyntese. Vann er heller ikke akkurat "enkelt", med tanke på hvor mange forskjellige tilstander det har, for ikke å snakke om alt det kan brukes til. "Så enkelt som vann" eller "så enkelt som solen" høres irriterende ignorant ut. /rant. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Broren min. Har serriøst aldri hatet en person så mye før. Har hatt en fantastisk dag. Ikke vært i så godt humør på lenge. Så n¨r jeg kommer hjem sier han 2 setninger og det gode humøret er borte og jeg har mest lyst til å slå ham rett ned. 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Står en 6pack Corona på rommet mitt jeg ikke får drukket i kveld fordi mamma droppet planene sine.... 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Været.. Hadde EN dag med minusgrader hvor det var glatt og gøy på natta, men nå er det faenta 10 + igjen.. Jæævla drit! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Fuck, trodde jeg var i det andre forumet Endret 18. november 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Håndball og vintersport. Og Skyrim og andre drittspill som småunga spiller. Endret 18. november 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå