Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksisterer Farmen fremdeles? Huffda. Håper jeg slipper å se noe særlig til det.

 

Irriterer at jeg er så mett at det er ubehagelig, selv om jeg ikke har spist mer enn tre hveteboller i dag.

 

Årh, folk som snakker utrolig sakte, som om de har punktum etter annenhvert ord.

Eksempel: Dette er. Et veldig stort. Irritasjonsmoment. For meg.

Det er så kjedelig å måtte lide seg gjennom lange prekener fra folk som snakker slik. Skulle tro målet deres er å få folk til å sovne.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Bilen min er skiiiikkelig skitten. Ikke så mye man kan gjøre i dette "grapseværet".

 

Men det er en ting jeg vil ha meg frabedt. Dere som lukker bagasjerommet; IKKE TA PÅ LAKKEN DER DET ER GRISETE!!!! Det ser så ufattelig stygt ut med masse fingermerker på en skitten bil. Bruk håndtakene inni bagasjerommet, og dette gjelder egentlig ALLTID, ikke bare når bilen er skitten.

 

JESUS.

Endret av Amberlamps
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bilen min er skiiiikkelig skitten. Ikke så mye man kan gjøre i dette "grapseværet".

 

Men det er en ting jeg vil ha meg frabedt. Dere som lukker bagasjerommet; IKKE TA PÅ LAKKEN DER DET ER GRISETE!!!! Det ser så ufattelig stygt ut med masse fingermerker på en skitten bil. Bruk håndtakene inni bagasjerommet, og dette gjelder egentlig ALLTID, ikke bare når bilen er skitten.

 

JESUS.

 

Amberlamps! Kongen av First World Problems!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

USA irriterer meg litt når de absolutt skal sensurere alt som har med frihet å gjøre. Blackliste 4chan? Greit nok, er en del fucked up shit som foregår på /b/, men det må da være lov å ha litt freaky humor. Hvis en ikke vil at ungene skal gå inn på slike sider, skaff parental control.

Hva blir neste trekk? Blokkere reddit? Tumblr? Youtube? Skulle ikke forundre meg.

 

Land of the free, my ass.

 

Edit: Enig med Gavekort.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Bilen min er skiiiikkelig skitten. Ikke så mye man kan gjøre i dette "grapseværet".

 

Men det er en ting jeg vil ha meg frabedt. Dere som lukker bagasjerommet; IKKE TA PÅ LAKKEN DER DET ER GRISETE!!!! Det ser så ufattelig stygt ut med masse fingermerker på en skitten bil. Bruk håndtakene inni bagasjerommet, og dette gjelder egentlig ALLTID, ikke bare når bilen er skitten.

 

JESUS.

 

Amberlamps! Kongen av First World Problems!

Nei, noen folk liker bare å være litt NØYE.

Lenke til kommentar

Bilen min er skiiiikkelig skitten. Ikke så mye man kan gjøre i dette "grapseværet".

 

Men det er en ting jeg vil ha meg frabedt. Dere som lukker bagasjerommet; IKKE TA PÅ LAKKEN DER DET ER GRISETE!!!! Det ser så ufattelig stygt ut med masse fingermerker på en skitten bil. Bruk håndtakene inni bagasjerommet, og dette gjelder egentlig ALLTID, ikke bare når bilen er skitten.

 

JESUS.

 

Amberlamps! Kongen av First World Problems!

 

Du har åpenbart aldri hengt på et flyforum før. Geez, de folka der er så petimeter. Leste senest i dag at en person klaget fordi setet var 2cm kortere hos selskap X enn selskap Y. Og at man på Lufthansa shorthaul får servert Warsteiner bier i boks i stedenfor flaske er jo tidenes skam!!!! Finnes vel en 10-ish siders tråd om det et sted jeg henger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har åpenbart aldri hengt på et flyforum før. Geez, de folka der er så petimeter. Leste senest i dag at en person klaget fordi setet var 2cm kortere hos selskap X enn selskap Y. Og at man på Lufthansa shorthaul får servert Warsteiner bier i boks i stedenfor flaske er jo tidenes skam!!!! Finnes vel en 10-ish siders tråd om det et sted jeg henger.

Du har ikke lest historien om herren som drikker altfor mye champagne på flyturer? Er en lang logg fra turene hans, herlig krydret med historier fra loungene og hvor mange glass med edle dråper han fikk i løpet av turen. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke finner den igjen.

Lenke til kommentar

Takk. Den var fin den også, men dessverre ikke den jeg lette etter. Den spesifikke jeg leter etter strekker seg over en rekke flighter, fra Australia til London, via Dubai blant annet om jeg husker korrekt. Eksakt meny fra samtlige flighter var postet i loggen. Forumet virker å være det samme, så da regner jeg med å finne den rimelig snart.

 

Red.: Tror det var denne.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Først så mister jeg jobben fordi jeg må inn til førstegangs tjeneste, så blir jeg kastet ut av militæret etter tre måneder pga kneskade.

Når jeg var i tjeneste kjøpte jeg en ny bil, så en uke etter jeg kommer hjem fra militæret får jeg et brev i posten, andregangs varsel på at trafikkforsikring på bilen ikke er tegnet!

For det første "kor i helvete e det første varselet??" for det andre, trafikkforsikring ble tegnet to dager etter at jeg kjøpte bilen, og alt av vognkort og meldinger om eierskifte var levert inn.

Løp ned til trafikkstasjonen og der fikk jeg greie på at alt var ok, retarden bak disken gadd faen ikkje engang å lese gjennom brevet eller gjøre noe som helst. Ringte til forsikringsselskapet, og de sa også at forsikring var tegnet og varsel sendt inn.

 

MEN NÅ, et par uker senere, får jeg et fuckings varsel om at de snart kommer å avregistrerer bilen, skal ned til kontoret å høre ka faen som har skjedd imorgen. Føler meg faen så voldtatt av staten, først tar de jobben, så bilen, og så på toppen av alt får jeg absolutt ingen penger til å leve på av NAV, når jeg ser det er narkiser og utlendinger som har jobbet et par uker, for å så få fuckings leigligheter og biler sponset av staten, men neida, de som har vært ute å tjent landet sitt blir rævpult å slengt på døra... Nå har de faen tatt jobben, bilen, og jeg er snart tom for penger.. Systemet idag er faen skutt, hvis de kommer å tar skiltene nå er det seriøst ingen grenser for hva jeg kommer til å gjøre, har et jobbintervju neste uke der jeg er nødt til å kjøre bil.. (sorry for skrivefeil, er så utrolig fuckings sur akkurat nå..)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lest fire-fem ganger jo. En gjenganger den der. Finfin.

Formodentlig husker du hvor loggen er å finne, og kan evt. dele dette?

 

Kult, den tok meg bare 1min å finne.

 

http://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/1074418-8-bottles-dom-lax-bkk-sq-f.html

 

8 Flasker Dom.

Fantastisk.

 

"Who was I to deny this lovely Singaporean woman the pleasure of watching me eat another meal?" :D

Lenke til kommentar

I det siste har jeg våknet veldig mange ganger om natta og hatt sære, men realistiske drømmer som gjør at det nesten er vanskelig å vite om det faktisk er noe jeg drømte eller noe jeg har oppleve. aaaaaaahhhhhh :mad: Jeg tror at det med at jeg våkner mange ganger i løpet av natta er det som gjør at jeg har forsovet meg hver dag i det siste.

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...