Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som signerer forumpostene sine med forumnavnet sitt. SLUTT FOR FAEN. Utrolig plagsomt og unødvendig bruk av linjer. Vi kan da for faen meg se hva forumnavnet deres er uten signeringen. Dette er ikke ei bule vi sender formelle brev med underskrift på. DERFOR har vi en BRUKER som vi poster med.

Tom waits for alice må vell være untaket som jeg ikke har noe imot at vedkommende gjør det ; )

Lenke til kommentar

Folk som signerer forumpostene sine med forumnavnet sitt. SLUTT FOR FAEN. Utrolig plagsomt og unødvendig bruk av linjer. Vi kan da for faen meg se hva forumnavnet deres er uten signeringen. Dette er ikke ei bule vi sender formelle brev med underskrift på. DERFOR har vi en BRUKER som vi poster med.

Tom waits for alice må vell være untaket som jeg ikke har noe imot at vedkommende gjør det ; )

 

Enig!

 

-Tsjuden :)

Lenke til kommentar

Det er så stille og kjedelig på forumet for tiden.

Ingen vits å gå ut bare for å gå ut, siden jeg ikke har venner her lenger. Ikke har jeg hell på jobbfronten heller. Blir ofte til at jeg sitter inne og kjeder meg. Noe som fører til depresjon. Skulle ønske jeg kunne flytte til Bergen. Denne "byen" må være en av de kjedeligste stedene som fins.

 

Det irriterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...