""" Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Det skulle vært forbud mot å sende dritt som Overhaulin' på TV. Faen så vondt i ryggen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Folk som signerer forumpostene sine med forumnavnet sitt. SLUTT FOR FAEN. Utrolig plagsomt og unødvendig bruk av linjer. Vi kan da for faen meg se hva forumnavnet deres er uten signeringen. Dette er ikke ei bule vi sender formelle brev med underskrift på. DERFOR har vi en BRUKER som vi poster med. 3 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Det skulle vært forbud mot å sende dritt som Overhaulin' på TV.Skulle vært forbudt for beleibers å utale seg negativt om tv-programmer som er verdt å se på Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Snø, bakkefrost, kulde, mange lag med klær, måtte bruke ullklær i tillegg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Sommeren irriterer meg. Elsker vinter. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Fremdeles ikke noen jobber i sikte. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Folk som signerer forumpostene sine med forumnavnet sitt. SLUTT FOR FAEN. Utrolig plagsomt og unødvendig bruk av linjer. Vi kan da for faen meg se hva forumnavnet deres er uten signeringen. Dette er ikke ei bule vi sender formelle brev med underskrift på. DERFOR har vi en BRUKER som vi poster med. Tom waits for alice må vell være untaket som jeg ikke har noe imot at vedkommende gjør det ; ) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Når det er lite å gjøre på jobben. Har splittet en HPC rear stator kasse i dag (10-12 bolter) som tok fem minutter. Resten har gått til å vente på lunsj for så å vente på å kunne gå hjem... Endret 17. november 2011 av CFM Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Folk som signerer forumpostene sine med forumnavnet sitt. SLUTT FOR FAEN. Utrolig plagsomt og unødvendig bruk av linjer. Vi kan da for faen meg se hva forumnavnet deres er uten signeringen. Dette er ikke ei bule vi sender formelle brev med underskrift på. DERFOR har vi en BRUKER som vi poster med. Tom waits for alice må vell være untaket som jeg ikke har noe imot at vedkommende gjør det ; ) Enig! -Tsjuden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Tom waits for alice må vell være untaket som jeg ikke har noe imot at vedkommende gjør det ; ) Jeg liker ikke at han signerer med navnet vårt uansett, egentlig. Man kan putte navnet sitt i signaturen, som er hele poenget med signatursfeltet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Savner Torleif her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Velkommen til versjon 2 av Ting som irriterer så grenseløst! Hvor ble det av "versjon 1"? .... det irriterer meg sinnsykt at ikke søkefunksjone er like sinnsyk som jeg er på dette forumet ... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Hvor ble det av "versjon 1"? .... det irriterer meg sinnsykt at ikke søkefunksjone er like sinnsyk som jeg er på dette forumet ... Har du prøvd å trykke på «Ting som irriterer så grenseløst!»? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 nope, jeg er sinnsyk!? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 At jeg fikk beskjed av legen her om dagen at jeg må opereres på nytt igjen ettersom det var blitt gjort dårlig arbeid der jeg opererte sist. Der gikk neste sommer også... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det er så stille og kjedelig på forumet for tiden. Ingen vits å gå ut bare for å gå ut, siden jeg ikke har venner her lenger. Ikke har jeg hell på jobbfronten heller. Blir ofte til at jeg sitter inne og kjeder meg. Noe som fører til depresjon. Skulle ønske jeg kunne flytte til Bergen. Denne "byen" må være en av de kjedeligste stedene som fins. Det irriterer. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Store beslutninger som hva man skal bli, altså yrke. Noen som vil ta valget for meg? 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Store beslutninger som hva man skal bli, altså yrke. Noen som vil ta valget for meg? Kjærring, eventuelt husmor. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Store beslutninger som hva man skal bli, altså yrke. Noen som vil ta valget for meg? Spill-programmerer. Med mindre du også skal forpeste industrien . At selv om jeg har ryddet en god del på hybelen, er det fortsatt rotete.................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå