cowboy bob Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nå er det seint og jeg må legge meg Og døgnrytmen min har blitt fucked. Og enda verre, jeg blir fuzzy i magen av smertestillende. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg gir egentlig faen i hva slags folkegrupper som kommer til Norge. Dør jeg så dør jeg, simpelt som det. Hm tja du sier noe der. Og når det virkelig begynner å bli problemer her med sharia-lover og liknende, så er jeg forhåpentligvis dau for lenge siden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er naivt å tro at sharialover vil komme inn i Norge, så langt vil de aldri komme. Moskeer har de bygget, og det skal de få lov til. Lenke til kommentar
Populært innlegg cowboy bob Skrevet 17. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 17. oktober 2010 Snikislamisering!!! 10 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skulle liksom legge meg i 2 tiden i dag, men neida. Selvfølgelig måtte jeg sette meg ned med Sins of a Solar Empire i 11 tiden. Jeg ender alltid opp som en powerhungry diktator og wiper ut alle andre factions.. Too damn addictive. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Åpna en hel pose potetgull nå. Det smakte ikke godt. 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 At jeg ikke eier matlyst før det er dags for lunsj.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Idioten under som har hatt anlegget på fullt fredag, lørdag og i dag søndag. Han har fått to advarsler fra husverten allerede, men dusten tar det visst ikke til seg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Irriterer meg at jeg surrer rundt på kjøkkenet i lang tid uten å finne noe mat som frister.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Tap èn gang og få pengene tilbake! Tap to ganger og få pengene tilbake! Tap tre ganger og gå og lek i trafikken! 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har døgna fordi jeg ikke fikk de andre som var her hjem. Ikke det at jeg hadde så veldig imot at de var her og lanet, men jeg hadde planer om å legge meg tidlig i går. Så nå sitter jeg her klokken 15:50 og er dautrøtt! How can I cope with this shit? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Sprenger de enda for faen??? Det er søndag for helvete, MAN SKAL HVILE PÅ SØNDAGER Har døgna fordi jeg ikke fikk de andre som var her hjem. Ikke det at jeg hadde så veldig imot at de var her og lanet, men jeg hadde planer om å legge meg tidlig i går. Så nå sitter jeg her klokken 15:50 og er dautrøtt! How can I cope with this shit? Har samme problemet, jeg tror jeg bare skal slutte å være venner med dem. Endret 17. oktober 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Naboen min har hatt en firehjuling som han har starta opp hver dag kl 6 på morgen, nå han han solgt den og kjøpt seg en motorsykkel som bråker x10 mer... helvetes idiot. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Irriterende med ny tråd, fant jo ikke den gamle og ble irritert over det. For øvrig irriterer det meg at nå som jeg er så nærme målet mitt om å skrive 10 sider på teorikapittelet til bacheloren min, og vet hva jeg skal skrive om, så klarer jeg rett og slett ikke å skrive noe. Jeg sitter bare og surfer og drømmer. >< Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 At Youtube er forferdelig tregt på dagen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 At jeg kronisk får jernteppe når jeg skal oversette simple ord, mens mer kompliserte ord, går helt greit. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Avsnitt!!!!! Jeg blir så frustrert når jeg bare ser en wall-of-text. Har dysleksi så alle bokstavene bare løper rundt på skjermen når de ikke bruker avsnitt.. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Irriterer meg over at jeg skrev i denne tråden for noen dager siden, slik at jeg får oppdateringer om 90% fjortissklaging. *slette fra mine innlegg* Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når folk sier "jeg har bursdag" i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" og de 20 gratulasjonsinleggene deretter. 6 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå