Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen av dagens europeiske politikere har noen sinne opplevd et så stort forræderi. Det er forståelig at er helt satt ut og mangler ord. Men jeg tror de kommer sterkt tilbake med samstemt og historisk klar tale mot Trump og USA. Dette kan ikke fissle bort i enkeltuttalelser eller stå ubesvart. Europa må svare med en verbal kraft vi ikke har brukt siden 2. verdenskrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

crying-cat.webp
Jeg nevnte de stakkars gaupene tidligere. Et bilde sier mer enn ord. 
Advarsel; ikke for sarte sjeler.

Spoiler

image.thumb.png.3825d40ef29a6f2376e2a60ef1876acf.png

Gaupebestanden er i 2024 beregnet til å bestå av mellom 383 og 540 gauper, ut fra 78 familiegrupper. Dette var status før kvotejakta og før nye unger ble født i 2024. 78 familiegrupper er over det nasjonale bestandsmålet på 65 familiegrupper som Stortinget har bestemt.

Stortinget har bestemt det, så da er det greit da. Nei, jeg har aldri hørt om at de har bestemt noe fornuftig der.

https://www.wwf.no/dyreleksikon/gaupe

Hilsen en som er over gjennomsnittet glad i katter.

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (3 timer siden):

Ingen av dagens europeiske politikere har noen sinne opplevd et så stort forræderi. Det er forståelig at er helt satt ut og mangler ord. Men jeg tror de kommer sterkt tilbake med samstemt og historisk klar tale mot Trump og USA. Dette kan ikke fissle bort i enkeltuttalelser eller stå ubesvart. Europa må svare med en verbal kraft vi ikke har brukt siden 2. verdenskrig.

Make earth great again

Endret av Auto Asmodeus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...