Auto Asmodeus Skrevet onsdag kl 17:19 Del Skrevet onsdag kl 17:19 Trump begynner for alvor å gå meg på nervene. Og at motstandere som Støre sier at de «tar avstand». Å nei - noen tar avstand. Huff. Hadde likt bedre om noen fløy over dammen og smekket til Trump midt på truten. Skikkelig. Foran alle andre. 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet onsdag kl 18:06 Del Skrevet onsdag kl 18:06 Ingen av dagens europeiske politikere har noen sinne opplevd et så stort forræderi. Det er forståelig at er helt satt ut og mangler ord. Men jeg tror de kommer sterkt tilbake med samstemt og historisk klar tale mot Trump og USA. Dette kan ikke fissle bort i enkeltuttalelser eller stå ubesvart. Europa må svare med en verbal kraft vi ikke har brukt siden 2. verdenskrig. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet onsdag kl 20:42 Del Skrevet onsdag kl 20:42 Jeg nevnte de stakkars gaupene tidligere. Et bilde sier mer enn ord. Advarsel; ikke for sarte sjeler. Spoiler Quote Gaupebestanden er i 2024 beregnet til å bestå av mellom 383 og 540 gauper, ut fra 78 familiegrupper. Dette var status før kvotejakta og før nye unger ble født i 2024. 78 familiegrupper er over det nasjonale bestandsmålet på 65 familiegrupper som Stortinget har bestemt. Stortinget har bestemt det, så da er det greit da. Nei, jeg har aldri hørt om at de har bestemt noe fornuftig der. https://www.wwf.no/dyreleksikon/gaupe Hilsen en som er over gjennomsnittet glad i katter. 4 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet onsdag kl 21:07 Del Skrevet onsdag kl 21:07 Kan trøste deg med at jeg så ei gaupe i skogkanten da jeg var 12 år og på skitur 10-20 meter unna meg. Jeg har aldri sett en gaupe senere. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet onsdag kl 21:36 Del Skrevet onsdag kl 21:36 (endret) Simen1 skrev (3 timer siden): Ingen av dagens europeiske politikere har noen sinne opplevd et så stort forræderi. Det er forståelig at er helt satt ut og mangler ord. Men jeg tror de kommer sterkt tilbake med samstemt og historisk klar tale mot Trump og USA. Dette kan ikke fissle bort i enkeltuttalelser eller stå ubesvart. Europa må svare med en verbal kraft vi ikke har brukt siden 2. verdenskrig. Make earth great again Endret onsdag kl 21:37 av Auto Asmodeus 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet torsdag kl 20:12 Del Skrevet torsdag kl 20:12 5 strømbrudd siste timen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Holder på med noe viktig på mobilen, så idet jeg skal trykke på noe, så popper oppdateringen opp... så nå holder den på å oppdaterer mobilen.. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Dubious skrev (På 20.2.2025 den 21.12): 5 strømbrudd siste timen. Bor du i India eller? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Kjøleskap skrev (2 timer siden): Bor du i India eller? Skulle nesten tro det, og det ble 7 brudd på 2 timer. Rakk å lage meg pizza mellom brudd 5 og 6, så ble det å spise i mørket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå