Rune_says Skrevet mandag kl 08:15 Del Skrevet mandag kl 08:15 (endret) Båling som markering av friluftslivets år 2025 https://www.kongehuset.no/artikkel.html?tid=229640&sek=112472 JA, akkurat det verden trenger, MER CO2 og lokal forurensning i atmosfæren! (Ironisk ment). Vi har i utgangspunktet verdens friskeste luft i Norge, men jammen er vi ikke verdensmestre på å ødelegge den også... en særdeles dårlig type markering for oss som setter pris på frisk luft. Endret mandag kl 08:20 av Rune_says 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet mandag kl 08:26 Del Skrevet mandag kl 08:26 Rune_says skrev (10 minutter siden): Vi har i utgangspunktet verdens friskeste luft i Norge, men jammen er vi ikke verdensmestre på å ødelegge den også. Hvordan er den da verdens friskeste luft ? Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet mandag kl 08:56 Del Skrevet mandag kl 08:56 skaftetryne32 skrev (16 minutter siden): Hvordan er den da verdens friskeste luft ? Den er mye mindre forurenset enn mange andre steder. I utgangspunktet null PM 2.5 og PM 10 (typiske partikler og sotpartikler fra vedfyring/bålbrenning) og lite svoveldioksid Men om du mente bokstavelig så er det nok noen ubefolkede steder som slår oss. 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet mandag kl 10:16 Del Skrevet mandag kl 10:16 (endret) Sånn har det vært siden kl 0900 Endret mandag kl 11:29 av Peanut 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet mandag kl 22:27 Del Skrevet mandag kl 22:27 Jeg har et lite antall filmer jeg kjøpte via Google Play ila. de siste fem årene, som nå må spilles av på YouTube og siden en gang i desember, hver gang jeg har prøvd å se en av filmene, begynner det som normalt i kanskje fem sekunder og så kommer det opp "Sorry, there was an error licensing this video." Det er altså filmer jeg har kjøpt og jeg aner ikke hvorfor det plutselig oppstår feil med lisensiering av filmene. Og det irriterer spesielt når det kommer til de av dem som ikke er Marvel som jeg lett kan se på Disney+ og dermed ikke har mulighet til se (fordi jeg velger å se dem på pc'n). Lenke til kommentar
Ryuuou Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden On 1/13/2025 at 8:51 AM, skaftetryne32 said: Sikader betyr sommer, det er en lyd som brukes i japansk media som indikasjon om at det er en varm fuktig japansk sommer. Det er ikke noe skummelt eller ekkelt med det, og det er heller ikke ment som det. Så? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Skole/Kurs/YSK Kjedeligere enn å ikke gjøre noe. Har ikke lært noe nytt/nyttig på 2 dager, og tviler på at jeg kommer til å lære noe. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden On 1/13/2025 at 11:16 AM, Peanut said: Sånn har det vært siden kl 0900 Nordea er søppel, jeg bytta til Bulder i sommer og angrer på at jeg ikke har gjort det for mange år siden. Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 2 hours ago, Tåkefyrste said: Nordea er søppel, jeg bytta til Bulder i sommer og angrer på at jeg ikke har gjort det for mange år siden. Vel, med unntak av det over som varte i ca 2 timer så synes jeg Nordea er bra nok for min del ^^, Det var for øvrig ikke selve Nordea, men BankID som slet litt <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå