Red Frostraven Skrevet onsdag kl 15:07 Del Skrevet onsdag kl 15:07 Postnord har en pakke til meg. Den er satt opp til å leveres i pakkeboks. Målene på pakken som PostNord har på forsendelsen er over maksimal størrelse med 40 cm i lengde. De fikk informasjonen om størrelse før pakken ble innlevert. Likevel så vil den bli lastet opp på bilen til pakkeboks når den kommer til sortering. Sjåføren vil kjøre buret til butikken med pakkeboks. Så ta den med seg tilbake. Så går helgen. På mandag vil den bli sortert på nytt. Så kommer den enten 27. Desember, eller blir forsøkt levert til pakkeboks igjen. De gir ikke mottaker noen mulighet til å endre. Det skulle åpenbart vært automatikk i at de omdirigerer både på angitt pakkestørrelse OG på faktisk størrelse, før det sendes til pakkeboks. Jeg kunne ikke jobbet på et slikt sted uten å kreve at lederne fikser opp, for det er jo idioti å lage dobbelt arbeid for dem selv og å minst tredoble leveringstid 4 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet torsdag kl 04:19 Del Skrevet torsdag kl 04:19 Nå skal jeg ikke skjære alle over én kam, men enkelte unge som jobber i butikk har en fremtoning som er lite tiltalende. Veldig ovenfra og ned og uhøflige, selvgode. Ikke kan de noe om butikkens egne kundegoder eller forbrukerkjøpsloven heller. 2 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet torsdag kl 04:21 Del Skrevet torsdag kl 04:21 (endret) Red Frostraven skrev (På 18.12.2024 den 4:07 PM): Postnord har en pakke til meg. Postnord er ikke alltid til å forstå seg på, jeg bor i Nord-Norge, sendte en pakke som skulle til Tromsø, den ble sendt til Oslo først gitt... Endret torsdag kl 20:39 av ^fmj Lenke til kommentar
Peanut Skrevet torsdag kl 08:53 Del Skrevet torsdag kl 08:53 (Det evige maset om penger i spill fra AppStore. Tungvinte slettinger. Tid. Det er jo så lett å bruke penger Hadde brukt «litt» penger () og fant ut at nok er nok. Slettet først ett spill, Evil Lands, på padden i går. På emailen jeg fikk sto det at jeg ikke kunne spille andre spill fra dem fordi det ville ødelegge slettingen av det første spillet. Aldri hørt om. Så for å unngå tull da så slettet jeg det andre spillet, The Wolf, også på padden i går. Kanskje egentlig greit, med tanke på hvor mye tid som går når man spiller). Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet torsdag kl 16:23 Del Skrevet torsdag kl 16:23 12 hours ago, ^fmj said: Postnord har ikke alltid til å forstå seg på, jeg bor i Nord-Norge, sendte en pakke som skulle til Tromsø, den ble sendt til Oslo først gitt... Alt skal jo innom Oslo. Heldigvis bruker vi pappsugerør for å utjevne litt. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet torsdag kl 23:47 Del Skrevet torsdag kl 23:47 (endret) "Britiske HSBC mener Norges Banks tilbakeholdenhet med rentekutt vil sende kronen oppover innen slutten av året." Fra 11,6 kroner (Slutten av 2024) til 11,4 kroner (Slutten av 2025)... det vil vi sikkert merke (Mot Euro) Dagens kurs er 11,86. Endret torsdag kl 23:54 av Dubious Lenke til kommentar
Delvis Skrevet fredag kl 20:09 Del Skrevet fredag kl 20:09 Kom fra ferja fra Stavanger tidligere i kveld. Mørkt og svart og styrtregn gjorde ikke sikten helt lett. En tullepip bak meg drev og blinket og blinket. Det var 70 grense og jeg kjørte i 70. Det var jo ikke godt nok for han, for likevel skulle tullepipen ha meg til å kjøre fortere/over fartsgrensen. Slapp han forbi når muligheten bød seg. Er så lei de idiotene der. 👎 3 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Det har lite for seg å klage over været, men jeg er altså så inn i granskauen drittlei av at temperaturen stadig skifter over og under null grader. Med noen doser nedbør innimellom skiftene, så blir det altså så jævlig utrivelig ute. Is, is og mer is overalt. Enten du skal gå eller kjøre noe sted så er det et helvete å komme seg frem. 🤬 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden (endret) :utakt skrev (55 minutter siden): kjøre noe sted så er det et helvete å komme seg frem Nope, min Subaru Forrester har firehjulstrekk og piggdekk.. Nada problema! Endret 18 timer siden av Woff 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Woff skrev (48 minutter siden): Nope, min Subaru Forrester har firehjulstrekk og piggdekk.. Nada problema! Greit nok at ens egen bil har godt grep. Alle andre på veien kan man ikke gjøre noe med. 1 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) :utakt skrev (8 minutter siden): Alle andre på veien kan man ikke gjøre noe med Jepp fornuftig det du sier! (Kjøre forbi de der de står og spinner, stopper opp litt ved siden av for så å gi gass.. Er LITT gøy da! 😝😁 Skjer dette med deg i Lillehammer er det kanskje jeg som kjører forbi deg!) Endret 17 timer siden av Woff Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Scam på sms. Altså (Rapportert som søppel selvfølgelig). 3 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Woff skrev (2 timer siden): Kjøre forbi de der de står og spinner, stopper opp litt ved siden av for så å gi gass.. Er LITT gøy da! 😝😁 Skjer dette med deg i Lillehammer er det kanskje jeg som kjører forbi deg! Om det er du som sitter og tigger langs veien er det kanskje jeg som spytter på deg. LITT gøy er det, da 😁 God jul! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Woff skrev (3 timer siden): Jepp fornuftig det du sier! (Kjøre forbi de der de står og spinner, stopper opp litt ved siden av for så å gi gass.. Er LITT gøy da! 😝😁 Skjer dette med deg i Lillehammer er det kanskje jeg som kjører forbi deg!) Folk som står fast og spinner er nå en ting. Men hver gang været skifter sånn så er det ulykker overalt, og jeg hater å kjøre når jeg er usikker på om han som nettopp kjørte forbi meg har riktige dekk og kontroll på bilen. I dag kom vi heldigvis frem og tilbake uten problemer, det er ikke hver gang! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Peanut skrev (5 timer siden): Scam på sms Får det jevnlig på både mail og sms. Blir noen av de som sender sånn fakket før noen biter på og blir svindlet? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Norsk Tipping som glemmer nummeret mitt hver helg. 🙄 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå