Auto Asmodeus Skrevet i går, 08:47 Del Skrevet i går, 08:47 Biler som ikke bruker blinklys til å fortelle meg at de skal til venstre i rundkjøringen og så gir de på mens de tuter når jeg kjører fordi de vil markere at jeg er problemet. Skjønner at det er uhyre komplisert for et kobbel tullinger å bruke blinklys mens de svinger på rattet, men det er ikke min feil. Ikke blinklys = du planlegger å kjøre rett frem. Fuck deg og det er din feil at andre kjører. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet i går, 08:59 Del Skrevet i går, 08:59 Auto Asmodeus skrev (11 minutter siden): Biler som ikke bruker blinklys til å fortelle meg at de skal til venstre i rundkjøringen og så gir de på mens de tuter når jeg kjører fordi de vil markere at jeg er problemet. Skjønner at det er uhyre komplisert for et kobbel tullinger å bruke blinklys mens de svinger på rattet, men det er ikke min feil. Ikke blinklys = du planlegger å kjøre rett frem. Fuck deg og det er din feil at andre kjører. Å blinke til venstre er anbefalt, men ikke pålagt, og jeg har aldri lest om noen som har fåt bot for å ikke blinke. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet i går, 10:56 Del Skrevet i går, 10:56 Det er mange generasjoner sjåfører der ute som aldri ble opplært til å blinke til venstre i rundkjøring, så at folk gjør forskjellig må man nesten bare leve med. 1 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet i går, 14:46 Del Skrevet i går, 14:46 Jepp. Like fullt ut irriterende når noen da bokstavelig talt ikke gidder å løfte en finger en gang for å være til hjelp i trafikken. Da får de tåle at noen tolker at de skal den ene veien selv om de har tenkt seg den andre. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet i går, 16:48 Del Skrevet i går, 16:48 Jeg har 385 filmer og 170 serier, men gidder ikke se på noen av de. Så da må jeg vel kjøpe ny harddisk igjen... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Youtube can fucke til helvetes vekk! Konverterer alle videoer jeg laster opp til shorts!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Alle lyspærene på badet er gått. Så da blir det talglys fremover. Litt koselig da. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Om du har flere lyspærer så kan det jo være at sikringen har gått.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Dubious skrev (1 minutt siden): Om du har flere lyspærer så kan det jo være at sikringen har gått.. Er lyspærene. Den ene har gått for lenge siden, og den siste er det så vidt det kommer lys i nå. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Har irritert meg en stund at idrettsklubben liksom skal være SFO 2 for totalt talentløse unger som heller ikke har særlig interesse for idretten de er påmeldt, der foreldre presser på fordi de mener at fokus skal være det sosiale og ikke det sportslige og unger som kommer halvforberedt til trening og maser om vi kan gjøre noe gøy istedetfor å trene på den idretten de er påmeldt. Til en viss grad kan «breddeidretten» nedjusteres litt slik at man ihvertfall får unger på plass som VIL drive med dette, og ikke en gjeng uengasjerte fjols som løper rundt som mongohøns. Endret 5 timer siden av Auto Asmodeus 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå