Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Biler som ikke bruker blinklys til å fortelle meg at de skal til venstre i rundkjøringen og så gir de på mens de tuter når jeg kjører fordi de vil markere at jeg er problemet.
Skjønner at det er uhyre komplisert for et kobbel tullinger å bruke blinklys mens de svinger på rattet, men det er ikke min feil. Ikke blinklys = du planlegger å kjøre rett frem. Fuck deg og det er din feil at andre kjører.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Auto Asmodeus skrev (11 minutter siden):

Biler som ikke bruker blinklys til å fortelle meg at de skal til venstre i rundkjøringen og så gir de på mens de tuter når jeg kjører fordi de vil markere at jeg er problemet.
Skjønner at det er uhyre komplisert for et kobbel tullinger å bruke blinklys mens de svinger på rattet, men det er ikke min feil. Ikke blinklys = du planlegger å kjøre rett frem. Fuck deg og det er din feil at andre kjører.

Å blinke til venstre er anbefalt, men ikke pålagt, og jeg har aldri lest om noen som har fåt bot for å ikke blinke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har irritert meg en stund at idrettsklubben liksom skal være SFO 2 for totalt talentløse unger som heller ikke har særlig interesse for idretten de er påmeldt, der foreldre presser på fordi de mener at fokus skal være det sosiale og ikke det sportslige og unger som kommer halvforberedt til trening og maser om vi kan gjøre noe gøy istedetfor å trene på den idretten de er påmeldt.

Til en viss grad kan «breddeidretten» nedjusteres litt slik at man ihvertfall får unger på plass som VIL drive med dette, og ikke en gjeng uengasjerte fjols som løper rundt som mongohøns.

Endret av Auto Asmodeus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...