trikola Skrevet 30. oktober Rapporter Del Skrevet 30. oktober 7 minutes ago, Dubious said: Nå har jeg vært å hentet 3 pakker. 1 fra HeltHjem 1 fra PostNord 1 fra Posten Heldigvis på samme hentested. Ganske utrolig at samme butikk har alle 3. Og det irriterer deg grenseløst? Skulle du helst dratt til 3 ulike hentesteder? Eller skulle du egentlig har postet i gjør-meg-glad-tråden? 😄 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober Rapporter Del Skrevet 31. oktober (endret) trikola skrev (3 timer siden): Og det irriterer deg grenseløst? Skulle du helst dratt til 3 ulike hentesteder? Eller skulle du egentlig har postet i gjør-meg-glad-tråden? 😄 Skulle helst ha fått alle med Posten. Jeg har app for Posten og Postnord. Helthjem sender kode i melding, så jeg måtte fram med melding og 2 forskjellige apper. Når alt kommer med Posten, eller Postnord, så kan de hente alle pakkene samtidig. Nå måtte de hente en og en, og jeg må jo signere for alle, 3 ganger. Endret 31. oktober av Dubious Lenke til kommentar
Dubious Skrevet torsdag kl 12:26 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 12:26 Nå har Black Month startet. Jeg har ihvertfall fått tilbudsaviser på e-post. Så istedet for en helg med tilbud, så må en følge med hele måneden, og det meste er nok lureri. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet torsdag kl 12:39 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 12:39 (endret) Nå er jeg ikke ekspert på priser, men som oftest så ser jeg på f.eks prisjakt at prisen som annonseres på "tilbud" i Black Month/Week/Friday/Cyberwhatever-tiden aldri er særlig tilbud jmfr med prisen på varen tidligere i år eller i fjor. Går så langt som å si at handelsstanden har ødelagt for seg selv ved å være grådige i stedet for kundevennlige når det kommer til Black ditt, Cyber datt. Venter på januarsalget (som dessverre også er fullt av luringer blitt), og kjøper ellers ting off season. Endret torsdag kl 12:40 av Auto Asmodeus Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet torsdag kl 17:04 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 17:04 Butikkene som "deltar" i Black Friday/Week/Month hadde nok fått mye mer respekt hvis de beholdt faktisk førpris og ga lavere tilbudspris, fremfor å skru opp førprisen for å gi kunstig gode tilbud. Er tilbudsprisen 8000, gir det i hvertfall meg er bedre inntrykk hvis førpris annonseres som 10.000 (reell) fremfor f.eks. 12.000 (juksepris) for å kunne skryte av at de gir 33% rabatt når det egentlig bare er 20%. Ikke akkurat tillitsvekkende og jeg syns det er rart at de tilsynelatende ikke skjønner det, eller så skjønner de godt, men gambler på at de fleste kunder er idioter som ikke gidder eller vet hvordan man prissjekker. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet torsdag kl 20:06 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 20:06 Opp til 40% får vi hele året, og 33% er bare latterlig. Skal være minst 40% før jeg kjøper noe. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet torsdag kl 20:50 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 20:50 (endret) Dubious skrev (44 minutter siden): Opp til 40% får vi hele året, og 33% er bare latterlig. Skal være minst 40% før jeg kjøper noe. Sjekk julesnisseskum hos CDON. Der kan du forvente godt over 40% snart. Endret torsdag kl 20:51 av Simen1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet torsdag kl 20:50 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 20:50 Mer interessant enn rabatt er hva du faktisk betaler. Husk det i stedet. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet torsdag kl 20:59 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 20:59 Simen1 skrev (7 minutter siden): Sjekk julesnisseskum hos CDON. Der kan du forvente godt over 40% snart. Har sluttet å kjøpe godteri. 1 Lenke til kommentar
REALITET Skrevet torsdag kl 21:00 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 21:00 Folk som ikke blinker. Oppdager jeg at den foran eller bak neg ikke blinker, så gjør jeg det jeg kan fir å skremme. Heldigvis skjerper dem seg når de innser at det jeg gjør, kan potensielt skape ulykke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet torsdag kl 21:00 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 21:00 oOF skrev (8 minutter siden): Mer interessant enn rabatt er hva du faktisk betaler. Husk det i stedet. Begge deler. Må ha mer enn 40% rabatt for at det skal være verdt det på i løpet av BF. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet torsdag kl 22:06 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 22:06 Ingen kom for å få knask i kveld. Så ikke snurten av verken hekser eller spøkelser. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet torsdag kl 22:09 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 22:09 Folk som er så dårlige sjåfører at de med vilje skaper farlige situasjoner for å "skremme" andre trafikkanter. 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet torsdag kl 23:01 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 23:01 BadCat skrev (51 minutter siden): Ingen kom for å få knask i kveld. Så ikke snurten av verken hekser eller spøkelser. Jeg fikk sikkert over 50 her. Reklamerte litt på forhånd og satt opp noe "pynt" for å skape litt stemning så det så ut som en stasjon for påfyll i bøtta. Fikk bare gitt bort halvparten og spiser ikke godteri selv så jeg får bare spare det til en annen anledning. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet torsdag kl 23:10 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 23:10 Jeg hadde forberedt grundig og ble ikke kvitt så mye som en karamell. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet torsdag kl 23:17 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 23:17 (endret) Det snør. Det er 2 grader ute, og meldt regn. Melder 5 grader i morgen, så snøen blir ikke liggende. Jeg går kveldsturer, men ikke når det snør, blir glatt da. Endret torsdag kl 23:18 av Dubious Lenke til kommentar
Dubious Skrevet torsdag kl 23:20 Rapporter Del Skrevet torsdag kl 23:20 BadCat skrev (7 minutter siden): Jeg hadde forberedt grundig og ble ikke kvitt så mye som en karamell. Bor du i et nabolag med mye unger? Tviler på at ungene/foreldrene i dag gidder å gå så langt. Jeg bor rett utenfor, og har ikke ringeklokke. Så på Dune 1 og 2, så hadde ikke hørt de uansett. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet fredag kl 07:59 Rapporter Del Skrevet fredag kl 07:59 (endret) BadCat skrev (8 timer siden): Jeg hadde forberedt grundig og ble ikke kvitt så mye som en karamell. Var mindre trafikk enn forventet hos oss også i år. Sitter igjen med halvparten av innkjøpt snop nå, og vi kjøpte ca like mye som ifjor. Den gang forsvant alt slik at jeg måtte gi bort fra mitt eget private stash helt på slutten. Endret fredag kl 08:00 av Auto Asmodeus Lenke til kommentar
Dubious Skrevet fredag kl 09:00 Rapporter Del Skrevet fredag kl 09:00 Folk vet jo ikke hva Halloween er, så vi kunne ha flyttet dagen til en varmere dag. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet fredag kl 11:00 Rapporter Del Skrevet fredag kl 11:00 Angående jukseprising måneden før Black ett-eller-annet: (takk til en bruker på norske subredditen) Skam dere, Komplett! Gjetter på at denne skjermenkommer på salg til en pris på 15-17.000,- med «Fort deg!», «Begrenset antall!» osv. fy faen 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå