Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Nukleosid skrev (4 timer siden):

Der har du svaret på innlegget ditt ovenfor (at du har for mye tid og for lite å gjøre).

Skap din egen kleskolleksjon; "Barneklær for voksne menn". Kan godt hende det blir en hit 😉

Åhhhh. Tar gjerne en Fragglene onepiece med stor hette. Da blir jeg kongen på kontoret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helthjem…. De har én jobb og det er å sørge for å levere rett pakke til rett dørmatte. Melding om at pakke er levert i natt. Ligger ikke på dørmatta eller i postkassen. Har sjekket med naboer og ikke levert der. Nå må jeg bruke masse tid på kundesupport (og allerede brukt tid på "leteaksjon" på morgenkvisten) fordi de ikke har et gram yrkesstolthet eller fokus på kvalitet i arbeidet sitt. Ubrukelig tjeneste….

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
CaZpeR skrev (5 timer siden):

Helthjem…. De har én jobb og det er å sørge for å levere rett pakke til rett dørmatte. Melding om at pakke er levert i natt. Ligger ikke på dørmatta eller i postkassen. Har sjekket med naboer og ikke levert der.

Liker ikke i det hele tatt der med å "legge foran døra/henge på postkasse" greiene. Hvor lett kan ikke noe sånt bli stjålet?
Her vanker det rundt rusmisbrukere dag og natt som holder til på et sånt senter for de i nærheten, de har stjålet for tusener i garasjer etc hos naboer, og de har stjålet ting utenfor hos meg også før. Sålangt har de ikke tatt pakkene mine som er levert sånn, men det kan fort skje..

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Woff skrev (42 minutter siden):

Ser ut til at posten har overtatt utkjøringen av Temu-varer nå. Beklageligvis da dette medfører MER venting, minst et døgn eller to..

Bestile noe denne uken, og det står at den skal leveres av helthjem. 

Lenke til kommentar
Dubious skrev (Akkurat nå):

og det står at den skal leveres av helthjem

Mulig du er et sted hvor de har en solid avtale? Jeg fikk en pakke i går, levert av posten. Og som jeg nevnte; posten brukte tre dager ekstra for å få levert denne..

Lenke til kommentar

Våknet flere ganger i natt, og når klokken var 3 så stod jeg opp. Dro på jobb klokken 5. Planen var 6. 

Fortsatt ikke trøtt nok til å legge meg, så det blir å holde seg våken noe timer til, i morgen så er også planen å starte 6. 

(6 til 18)

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (5 timer siden):

Hva kan man gjøre med sånt? Sette opp kamera? Installere smekklås på postkassa?

Sette opp kamera:  Det hjelper ingen ting da politiet som er neste instans henlegger ALT som er "uviktig".. (Dvs: ALT!)
Smekklås på postkassa: Du har neppe bestilt MYE fra Temu? De pakkene de leverer her har KUN plass i ei stor søppelkasse, noe en med fordel burde sette opp! 🙂

Lenke til kommentar
Woff skrev (3 timer siden):

Du har neppe bestilt MYE fra Temu? De pakkene de leverer her har KUN plass i ei stor søppelkasse, noe en med fordel burde sette opp! 🙂

Det er lett å se om HeltHjem har levert pakke i postkassa. 3/4 av pakka stikker opp over postkassa. Heldigvis har de blitt flinkere å levere på døra.

Lenke til kommentar

"Jaget" på TvNorge.

Etter å ha opprinnelig tenkt at dette er en idiotisk idé for en reality-serie så tenkte jeg at det må jo være en grunn for at den får flere sesonger og har dermed fulgt denne sesongen. Det har kun forsterket min opprinnelige oppfattning (og reality-serier er en av mine guilty pleasures som jeg generelt liker, så jeg burde være i målgruppen.)

Hva er poenget med hele denne serien? Alle skjønner jo at det ikke faktisk er en jakt mellom de som er på flukt og etterforskerene? Dette er jo bare vås og konstruert spenning på et lavt nivå?

Det toppet seg for noen episoder siden da Thomas Numme og "fenriken" fra Kompani Lauritzen tok seg en pause fra flukten fordi fenriken hadde et engasjement som taler på et stort stevne. Midt under "flukten" måtte han altså bare stille opp på et forhåndsannonsert stevne og det skjedde naturligvis uten at noen "etterforskere" ante noe om det. De sitter i sitt "war-room" og har kontroll på alt av kameraer og mobiler til hvem-som-helst i Norge, men at en av de ettersøkte stiller opp på scenen fremfor et stort publikum, det er altså helt ukjent.

Deltagerene driver og legger igjen spor som selv en 7-åring med Mikke Mus sin Detektivhåndbok vil riste oppgitt på hodet av og presumtivt oppegående etterforskere later som om de ikke kunne funnet dem i løpet av en episode eller to mens de tydeligvis har carte blanche for å lytte inn på alle samtaler som Petter Stordalen får på sin mobil uten å bry seg om bagateller som rettsordrer eller tekniske begrensinger.

Som sagt - jeg liker reality og jeg skjønner at mye av det er scriptet, men det kan da være grenser?

Endret av Zork
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (På 24.10.2024 den 6:30 PM):

Bestile noe denne uken, og det står at den skal leveres av helthjem. 

Får en pakke på mandag, denne blir håndtert av helthjem, men dette fordi denne bestillingen er 'gammel'. dvs at den er gammel nok til ikke å ha blitt levert med posten da jeg tipper de har en nyere avtale..

Lenke til kommentar
Woff skrev (54 minutter siden):

Får en pakke på mandag, denne blir håndtert av helthjem, men dette fordi denne bestillingen er 'gammel'. dvs at den er gammel nok til ikke å ha blitt levert med posten da jeg tipper de har en nyere avtale..

Har en bestilt 18.10 den blir levert av helt hjem står det. Og så en bestilt 22.10 den har jeg ikke fått beskjed hvem leverer enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...