oOF Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni Jeg tror du må si fra. Gjør du ikke noe med det, så har du akseptert det. 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni Gaea skrev (14 timer siden): Men det har hendt at hun har begynt å google på min mobil selv om hennes egen ligger ved siden av. Hæ?? Det går jo ikke an! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni De ødelegger algoritmen din. Slikt er kun til privat bruk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni Dagens: Skulle tømme utav gryta det kokende vannet gjennom hullene i lokket. Snur den og tømmer feil vei min idiot og tømmer vannet rett over venstre hand. Fy pokkerten som det svei. dyppet den oppi ei krukke med kaldt vann med en gang og holdt der lenge. Tror det berget den. Er bare helt rød noen steder nå og svir men ikke så mye. Av og til er jeg så idiot Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni oOF skrev (9 timer siden): Jeg tror du må si fra. Gjør du ikke noe med det, så har du akseptert det. frohmage skrev (6 timer siden): Hæ?? Det går jo ikke an! Ja, jeg vet. Noen gode råd - ta det opp sånn random ? Eller vente til neste gang det skjer? Problemet er at jeg blir blir så satt ut hver gang det skjer, jeg blir så perpleks at jeg ikke klarer å gjøre eller si noe. Samtidig blir det bare rart å ta det opp random. Idag hadde jeg dog en situasjon hvor jeg klarte å sette grenser for meg selv. Fikk beskjed om at jeg måtte være i leiligheten mellom 12-13 pga befaring, de skulle sjekke om leiligheten vår er den det lekker fra ned i kjeller. Styreleder i sameie og firma kom ikke i tidsrommet de avtalte på under et halvt døgns varsel igår kveld, og kl 13 dro jeg ut å løp en halvtime. De kom visstnok på døren kl 1305. Fikk aldri beskjed om at de ble forsinket selv om styreleder har nummeret mitt, de sendte melding til utleier/roomie å sa at de var utenfor kl 13:05, men da hadde jeg ventet i en time på noen som ikke holdt avtalen sin, og ikke respons om det ble noen forsinkelser og evt når de var klare, så da satte jeg mine egne behov først og løp meg en tur. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni Tannpine, men heldigvis bare når jeg spiser, eller drikker, så jeg har ikke spist på 24 timer, og drukket veldig lite. Fått meg hastetime i morgen tidlig. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni Windows defender kjører en lang oppdatering/scan hver eneste gang jeg plugger inn strømledningen i laptopen. Vifta går, maskinen blir glovarm og alt er egentlig ganske dritt. Det er ingen quick fix for å skru det av heller. Batteriet på laptopen er så og si finito, så det blir en del strømledning. 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni Gaea skrev (2 timer siden): Idag hadde jeg dog en situasjon hvor jeg klarte å sette grenser for meg selv. Fikk beskjed om at jeg måtte være i leiligheten mellom 12-13 pga befaring, de skulle sjekke om leiligheten vår er den det lekker fra ned i kjeller. Styreleder i sameie og firma kom ikke i tidsrommet de avtalte på under et halvt døgns varsel igår kveld, og kl 13 dro jeg ut å løp en halvtime. De kom visstnok på døren kl 1305. Fikk aldri beskjed om at de ble forsinket selv om styreleder har nummeret mitt, de sendte melding til utleier/roomie å sa at de var utenfor kl 13:05, men da hadde jeg ventet i en time på noen som ikke holdt avtalen sin, og ikke respons om det ble noen forsinkelser og evt når de var klare, så da satte jeg mine egne behov først og løp meg en tur. Ja, hvorfor ikke, sier nå jeg. Det er jo ikke ditt problem at de ikke klarer å overholde en avtale og ikke engang klarer å gi beskjed om at de kan bli forsinket. Det skulle ikke tilfeldigvis også ende opp med å være din feil at du ikke var tilstede? Det er påfallende det der. Er du forsinket er det din feil, er de forsinket er det på en måte også din feil. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Veps. Et glass øll med ut i backyarden, så er de plageåndene på pletten altså. . Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni 4 hours ago, Delvis said: Veps. Et glass øll med ut i backyarden, så er de plageåndene på pletten altså. . Øll? Backyarden? Er det sånn folk skriver nå? 2 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni 3 minutes ago, Gargantua said: Øll? Backyarden? Er det sånn folk skriver nå? Chill out og grab a burger på patioen. 4 1 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Reklamebønder som sutrer over at de synes "det er urettferdig at mcdonalds stemples som junkfood når potetene de bruker er produsert i Norge". 3 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Zork skrev (9 timer siden): Reklamebønder som sutrer over at de synes "det er urettferdig at mcdonalds stemples som junkfood når potetene de bruker er produsert i Norge". Det er nok bare en reklame for mækkern, og har lite med bønder å gjøre, jeg tipper selv bøndene som leverer til mækkern forstår det at råvarene bra, men at det er prosessen de går i gjennom som gjør det til søppelmat, men man biter ikke hånden som gir, om det faktisk er ekte bønder de bruker og ikke skuespillere. Jeg skal dog si meg enig i at reklamen er helt fantastisk dum, som sagt det er prosessen ikke råvarene, tror de at folk ikke folk skjønner det, reklamebyrået må tro vi er en gjeng med idioter med intelligens sammenlignbart med en amøbe 😞 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni skaftetryne32 skrev (2 timer siden): tror de at folk ikke folk skjønner det, reklamebyrået må tro vi er en gjeng med idioter med intelligens sammenlignbart med en amøbe Man skal aldri undervurdere menneskets evne til idioti 😅 men ja, ethvert oppegående menneske skjønner jo at poteten i seg selv ikke er usunn, men at det er frityrolje/tilberedning som gjør pommes fritesen på McD o.l. usunn. 1 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni On 21.5.2024 at 1:59 AM, frohmage said: Enig her også. Synes det er mere uærlig av folk som gjør seg til for å få deg til å gjøre arbeid for dem enn folk som er åpne om at de ønsker noe romantisk. Kanskje man bør begynne å rapportere det som seksuell trakassering. Altså uønsket oppmerksomhet. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Jeg finner ingen plasser jeg kan bade, det er folk over alt. Kunne vurdert elva, men den renner for fort her. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Må snart kjøpe meg ny harddisk. Har snart fylt opp min 4. Svært sjeldent jeg sletter noe. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. juni Del Skrevet 24. juni Det ser ikke ut til å finnes en mellomting mellom opplyst og mørklagt når det gjelder å følge med på hva som skjer i verden og på Internett. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni BadCat skrev (10 timer siden): Det ser ikke ut til å finnes en mellomting mellom opplyst og mørklagt når det gjelder å følge med på hva som skjer i verden og på Internett. Noen andre som skjønte den der? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Jeg kjøpte 3 flasker Amarone i Sverige, 100 kroner billigere per flaske enn i Norge. Ingen av de var gode, så nå lurer jeg på om det er placebo effekt, eller om de er lagret på feil måte. Den første flasken var ihvertfall lagret på feil måte fordi korken var knusktørr. Usikker på om jeg har kjøpt disse flaskene i Norge, så jeg skal se etter om jeg har kjøpt, eller muligens kjøpe de i Norge. Om jeg betaler 300 kroner og den er god, så er det godt mulig det er placebo effekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå