Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Folk som legger ut "tutorial" på Youtube men hverken tør å åpne kjeften eller å skrive noe. Bare en film som viser sånn ca. hva de gjør. Jeg prøver å følge med noe som har med data å gjøre, og det er klikking her og der og frem og tilbake mellom vinduer. Jeg har ikke sjangs til å henge med.

Om man ikke kan engelsk, så bruk morsmålet da. Det er alltids noen i kommentarfeltet som kan hjelpe med å oversette. Haff.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PMS. Er daff, og irriterer meg over ALT mulig. Irriterer meg over folk som tar mobilen min ut av hendene mine, fotgjengere som valser ut i veien på rødt lys uten å se seg for, folk som holder på diett og prater om det, folk som klager over at dårlig økonomi når de tjener mer enn meg og uanmeldt besøk.

Gleder meg nesten til mensen kommer og jeg blir mer meg selv. Alt og alle går meg på nervene. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (14 timer siden):

Hjelp 😟

Begynn å nynn på en annen. Seriøst. Nynn intenst så forsvinner den første ut av hodet i hvert fall en stund. Gjenta om nødvendig.

Endret av Simen1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gaea skrev (12 timer siden):

Irriterer meg over folk som tar mobilen min ut av hendene mine,

Akkurat dette høres uhøflig/frekt ut uansett, i hvertfall hvis det ikke er noen man kjenner som gjør det på kødd, så den er jeg med på.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (7 timer siden):

Akkurat dette høres uhøflig/frekt ut uansett, i hvertfall hvis det ikke er noen man kjenner som gjør det på kødd, så den er jeg med på.

Ja, enig. Jeg blir så perpleks av det hver gang det skjer. 

Lenke til kommentar
Gaea skrev (20 timer siden):

PMS. Er daff, og irriterer meg over ALT mulig. Irriterer meg over folk som tar mobilen min ut av hendene mine, fotgjengere som valser ut i veien på rødt lys uten å se seg for, folk som holder på diett og prater om det, folk som klager over at dårlig økonomi når de tjener mer enn meg og uanmeldt besøk.

Hmm... i så fall har jeg kronisk PMS. Og jeg er mann.

Lenke til kommentar
Nukleosid skrev (2 timer siden):

Hmm... i så fall har jeg kronisk PMS. Og jeg er mann.

Haha, er jo irriterende utenom også, men jeg blir mer hissig av det når jeg har PMS. Det er akkurat som noen slår av og på en bryter hos meg, er tolerant ellers gjennom syklusen, men blir helt sjukt irritabel i en hel uke før mensen. Og når mensen kommer så blir jeg normal, dvs tolerant. Jeg gir veldig blaffen ellers, men så bryr jeg meg plutselig veldig mye den ene uka i måneden. Selv om jeg har litt vondt nå så jeg har mensen er det nesten mer overkommelig enn å ha humørsvigninger. For smerter kan i alle fall lindres. Humør må man takle, og til tider går det utover andre også

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

I was this old when I learned why you should drink water with red wine, and it might not be the reason, but it reset your taste buds so every glass taste delicious. 

I only drink Amarone, 300 NOK per bottle, so every glass needs to taste very good.

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (10 timer siden):

Begynn å nynn på en annen. Seriøst. Nynn intensivt så forsvinner den første ut av hodet i hvert fall en stund. Gjenta om nødvendig.

Takk 👍 ser ut som det var løsningen 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Gaea said:

Ja, enig. Jeg blir så perpleks av det hver gang det skjer. 

Hvem er det som tar mobilen ut av hendene på deg? Og hvorfor? Mobilen er det mest private og personlige man har. Alt er jo på den, fra private bilder til innlogging til banken. Jeg hadde klikka hvis noen grabba den ut av hendene mine.

Lenke til kommentar

Amerikanere som ikke eier våpen.

De kan dra til en sjappe og kjøpe seg våpen så og si på dagen, men det er mange som ikke har våpen.
På en måte er det bra at det er vanskelig å kjøpe pistol i Norge, men om det var fritt fram så hadde jeg eid pistol.

Jeg har vært medlem av en pistolklubb, men jeg har ikke giddet være aktiv i 6 måneder, som er kravet i Norge.

Lenke til kommentar
Gargantua skrev (1 time siden):

Hvem er det som tar mobilen ut av hendene på deg? Og hvorfor? Mobilen er det mest private og personlige man har. Alt er jo på den, fra private bilder til innlogging til banken. Jeg hadde klikka hvis noen grabba den ut av hendene mine.

Min roomie og utleier. 

Lenke til kommentar
Gaea skrev (8 timer siden):

Min roomie og utleier. 

Høres ut som hun(?) har lite respekt for deg, dessverre er det ikke en god idé å be henne dra til helvete heller.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (13 timer siden):

Høres ut som hun(?) har lite respekt for deg, dessverre er det ikke en god idé å be henne dra til helvete heller.

Hun ja. Haha, jeg tror hun bare ikke tenker seg om, tror ikke hun går inn for å være frekk med vilje eller være respektløs for meg. Hun har ADHD, og hun kan være litt impulsiv, gjøre ting uten å tenke seg seg om. Det er som å bo med en tenåring i blant. Det var også hun som bare sa at jeg venninna hennes bare kunne ringe på og levere nøkler, fordi jeg var sikkert hjemme..og plutselig ringer det på døra her kl 22 på kvelden fordi roomie/utleier ikke sier ikke ifra at folk kommer ifra når hun ikke er hjemme, eller spør om det passer. Er litt slitsomt å forholde seg til, men men. 

Lenke til kommentar
frohmage skrev (1 time siden):

Fordi hun bruker den som briller/forstørrelsesglass?

Jeg viser henne noe, og så tar hun den ut av hendene mine for å se tydeligere det jeg viser henne. 

Men det har hendt at hun har begynt å google på min mobil selv om hennes egen ligger ved siden av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...