:utakt Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Vær. Først er det helt latterlig kaldt, så slår det brått over til mildvær, regn, snøkaos og speilglatte veier. Skal liksom ut og kjøre langt. Mest fristende å bare utvide juleferien en uke. Lenke til kommentar
Taagane Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Ønsker dere alle en god jul med masse nye [gode ] minner, deilig mat, godt folk! Skål 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Tik tok! Enormt irriterende at folk ikke kan ha på lydløs eller bruke ørepropper, jeg holder på å eksplodere av den jævla støyen som kommer fra folk som sitter å scroller gjennom video etter video Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 (endret) Tiktok, instagram, snap, hva faen. Virker jo helt sykt at folk er hekta på slikt. Aldri hatt kontoer, skjer aldri. Lever selv mest mulig isolert fra slikt dritt, og sette heller pris på skogen og mer primitive levekår, Ingen når meg på telefon eller annet. Endret 25. desember 2022 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 25. desember 2022 Del Skrevet 25. desember 2022 Skogslik skrev (2 minutter siden): Tiktok, instagram, snap, hva faen. Virker jo helt sykt at folk er hekta på slikt. Aldri hatt kontoer, skjer aldri. Lever selv mest mulig isolert fra slikt dritt, og sette heller pris på skogen og mer primitive levekår, Ingen når meg på telefon eller annet. Har selv alle 3 du nevner og bruker de nesten daglig, MEN jeg passer på å ikke ha lyd på eller bruke ørepropper om jeg er rundt folk. Det er alt det jævla bråket som kommer fra de korte videoene som gjerne varer noen sekund som plager meg. Først er det en sang, plutselig en baby som gråter, så kommer det gjerne noen som skriker osv….det blir bare ett jævla stort mas som jeg holder på å klikke av å måtte høre på Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 TikTok er dritbra. Perfekt til å slå ihjel 5 min på togstasjonen, etc. Uten tvil den beste underholdnings-appen akuratt nå. (Vil ikke kalle det "SoMe-app", da jeg ikke trur folk flest bruker appen på den måten.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Har 1 sykedag i hele år, blitt syk på boxing day (fotball) et av årets høydepunkt da gamle fotballkompiser møtes i klubbhuset å ser pl hele dagen. Så jævla kjipt! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Kjenner på et ambivalent forhold til SoMe. Gjør det enklere å holde kontakt med andre på tvers av avstand, men jeg liker ikke det å skulle føle plikt på å være så lett tilgjengelig, og det kan bli litt "information overload". Digital decluttering og digital detox blir i hvert fall noe jeg tror jeg tror jeg kommer til å fokusere litt på i 2023 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 minutter siden): Har 1 sykedag i hele år, blitt syk på boxing day (fotball) et av årets høydepunkt da gamle fotballkompiser møtes i klubbhuset å ser pl hele dagen. Så jævla kjipt! God bedring. Så utrolig kjipt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Takk 😢 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Skurupu skrev (48 minutter siden): TikTok er dritbra. Perfekt til å slå ihjel 5 min på togstasjonen, etc. Uten tvil den beste underholdnings-appen akuratt nå. (Vil ikke kalle det "SoMe-app", da jeg ikke trur folk flest bruker appen på den måten.) Joda, men om alle på togstasjonen ser på TikTok med full lyd på så blir det fryktelig bråkete og irriterende Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 1 minute ago, Dagner said: Joda, men om alle på togstasjonen ser på TikTok med full lyd på så blir det fryktelig bråkete og irriterende Hvem er det som går ut døra uten ørepropper eller hodetelefoner? Spesielt når man tar kollektivt. Kan ikke si at jeg har irritert meg noe særlig over folk med lyd på telefonen. Skjer da ikke veldig ofte? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 (endret) At Durek ikke gidder å helbrede kongen vår når han er syk. Det hadde vært en glimrende måte for Durek å få anerkjennelse i Norge, men nei, det gadd ikke Durek. Endret 26. desember 2022 av plankeby 2 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 (endret) Russiske deltagere i hurtigsjakk-VM spiller for "FID" fordi FIDE ikke vil skrive Russland. Hva faen er vitsen? Ingen bryr seg. Gjør det noe at det står RUS? Endret 26. desember 2022 av Skurupu 1 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 Været. Dattera på 3 år fikk rattkjelke til jul og maser på å få ut og ake. Enten er det for kaldt, -15 grader, og da er det et ork å kle på 17 lag med klær for å ake én tur før man må inn. Når det først blir mildt nok så bikker det over og kommer regn i tillegg. Snøen blir ødelagt også. Hadde endelig litt fri på dagtid også. Kjipt. Burde vel vært kjent med væromslag som har bodd på vestlandet men.. har blitt bortskjemt med været på østlandet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 100% av halspastillene mot tørr hals har søtstoffer... Jeg får tørr hals av søtstoffer. Jeg var både på Extra og Apotek1, ingen hadde et eneste alternativ med sukker. Produkter som før var med sukker, er nå uten sukker, men koster det samme. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 Dubious skrev (3 minutter siden): 100% av halspastillene mot tørr hals har søtstoffer... Jeg får tørr hals av søtstoffer. Her er du langt på vei til å finne svaret selv..: unngå halspastiller. Dubious skrev (3 minutter siden): Jeg var både på Extra og Apotek1, ingen hadde et eneste alternativ med sukker. Nå synes jeg du bør bestemme deg. Sukker er et velkjent søtstoff. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 Simen1 skrev (2 timer siden): Nå synes jeg du bør bestemme deg. Sukker er et velkjent søtstoff. Nei. Sitat Søtstoffer er en gruppe tilsetningsstoffer som tilsettes mat og drikke for å gi søt smak. De brukes i stedet for eller sammen med sukker for å redusere sukkermengden. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 Øyenbrynene til Jan Petter Sissener 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 :utakt skrev (På 25.12.2022 den 19.32): Vær. Først er det helt latterlig kaldt, så slår det brått over til mildvær, regn, snøkaos og speilglatte veier. Skal liksom ut og kjøre langt. Mest fristende å bare utvide juleferien en uke. Apropos ting som irriterer. "Speilglatte"? Enten er det speilblankt, eller så er det såpeglatt. Hva er "speilglatt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå