cowboy bob Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ja, for alle bor i Bergen. Nei, bare 262,600 mennesker bor i Bergen mens det bor 6.935 milliarder mennesker rundt om kring på Jorden ellers. 3 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Pantereklama. Umulig å få ut av hovudet! Åsså føles det så føles det så bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Batman Live-reklamen, helle dussan den går ofte. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kvinnfolk er det lett å forstå seg på ja... Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Kvinnfolk er det lett å forstå seg på ja... Er "kvinne" selv og er helt enig, det er mye lettere å forstå seg på menn. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du er en "kvinne"? Det var overbevisende.. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du er en "kvinne"? Det var overbevisende.. Ojsann, mente at jeg ikke kan regnes som kvinne enda ettersom jeg ikke er voksen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Rise OF the planet OF the apes reklamen irriterer meg.. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kvinnfolk er det lett å forstå seg på ja... Er "kvinne" selv og er helt enig, det er mye lettere å forstå seg på menn. Kan du tru. 7 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Finner ut først nå at jeg er alene hjemme og må lage middag selv. Gah, hadde lagd noe for lenge siden, hadde jeg visst det før.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det er også for mange butikker som ikke har Sjokohassel. Grr! Henger meg på denne... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har en Rimi 50m fra leiligheten. Kan jo være fint det - HADDE DE BARE HATT VARER. Spesielt kjøtthylla (med kjøttdeig og biff og kylling og sånn. You know what I mean) har det med å være direkte skrapa. Dette fører ofte til at man må ha noe helt annet til middag enn det man hadde tenkt, fordi de ikke hadde kjøttdeig/biffstrimler/kylling/bacon/pølser/skinkestek/annet (stryk det som ikke passer). Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 steik forbanna, kjøpte meg en zippo her om dagen, INGEN bensinstasjoner selger zippo-flint, men zippo-bensin har de alle sammen, jeg begynner å bli desperat. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 skal gi det et forsøk. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Eller en Narvesen. Eller flinten i en enerlighter. Endret 10. august 2011 av Dragen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har en Rimi 50m fra leiligheten. Kan jo være fint det - HADDE DE BARE HATT VARER. Spesielt kjøtthylla (med kjøttdeig og biff og kylling og sånn. You know what I mean) har det med å være direkte skrapa. Dette fører ofte til at man må ha noe helt annet til middag enn det man hadde tenkt, fordi de ikke hadde kjøttdeig/biffstrimler/kylling/bacon/pølser/skinkestek/annet (stryk det som ikke passer). Hehe, artig at du nevner det. Visste du at RIMI ble startet i 1977 av Stein Erik Hagen under navnet RIMI 500. I begynnelsen hadde hver butikk et sortiment med bare 500 forskjellige produkter. Etter en tid ble det utvidet til 800, og navnet ble endret til RIMI 800. Etter ytterligere et par år ble varesortimentet utvidet igjen og butikkene fikk navnet RIMI? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Rema 1000 skal visstnok bety spare-mat og 1000 angir antall varer. Vet ikke om det stemmer. Edit: Wikipedia sier Reitan-mat, etter Odd Reitan. Endret 10. august 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Edit: Wikipedia sier Reitan-mat, etter Odd Reitan. Du ser sammenhengen ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå