Leo_Khenir Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 "Kommer du billigere unna", skrev jeg. Altså havner du under hundrelappen. De fleste har jo mel også fra før. Mel, salt, olje og ost, og du kan komme unna godt under 100 kroner. Ned mot en femtilapp også. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 I den prisklassen for frossenpizzaer er det kun Big One Restaurant som duger. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 35,- for ferdigbunn, 10,- for tomatsaus, 26,- for kjøttdeig og 30,- for ost. 101,-. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) "ferdigbunn"... Du vet at det bare er mel, gjær, salt og olje, ja? Noe som tilsammen koster mindre enn 35, spesielt siden man ikke bruker 2kg hvetemel (som koster rundt en tier) per pizza. En pakke tørrgjær (med 5 porsjoner) koster også rundt en tier. Salt og olje har de fleste uansett. Så 20 kroner for bunn - og da har du nok til fem bunner. Endret 8. august 2011 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Da kjøper du olje. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Sliter med å finne park.plass rett utfor sentrum ved skolen jeg skal begynne på. Fikk tilbud idag på en parkeringsplass til 10 000 i året!!!! OUCH! Får ta til meg motet og høre om å få leie hos en privat med bolig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Public transport mah boy. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Istedenfor å kjøpe "hjemmelaget" grandis kan man jo bare bestille en pizza fra Bergen Kebab for 100ish og valgfri ingredienser. Irriterer meg over at headsettet mitt er helt fucket og det nye jeg bestilte fra komplett kommer ikke før om sånn i morgen eller i overmorgen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ja, for alle bor i Bergen. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Sliter med å finne park.plass rett utfor sentrum ved skolen jeg skal begynne på. Fikk tilbud idag på en parkeringsplass til 10 000 i året!!!! OUCH! Får ta til meg motet og høre om å få leie hos en privat med bolig. Hvilken skole? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 http://www.dagbladet.no/2011/08/08/nyheter/innenriks/ulykke/17602983/ Slo på patron med stein - døde Det er både trist og irriterende, man gjør bare ikke slikt. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg tenkte øyeblikkelig på Darwin Awards. 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Drittlei av Uma Thurman sin Schweppes-reklame. -Hey. What'd you expect? Endret 8. august 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Public transport mah boy. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Trenger vel ikke å leie parkeringsplass for en buss? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvorfor skal de idiotene alltid tilsette parfyme i alle produktene de lager? Hudkremer, såper, vaskemidler og SPYLERVÆSKE! Jeg hamstret noen liter billig spylervæske på Europris, og etterpå la jeg merke til at den har epleparfyme! Fullstendig meningsløst, forårsaker sikkert en masse allergier og hodepine, og lukter ikke bedre enn spylervæske naturell. Hvis jeg ønsker godlukt, bruker jeg en god deodorant. Jeg vil ikke lukte av et dusin forskjellige produkter fra hverdagen. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du kan jo bare velge å kjøpe hudkremer, såper og vaskemidler uten parfyme. Også kan du lage din egen spylerveske med zalo utblandet med vann f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå