ellipsis Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 er en ret palla som sliter nå etter ny patch, judgement of wisdom er borte. noe jeg bruker i pve for å holde mana oppe, nå er jo den selvsagt borte. hvordan skal jeg da få opp min mana? går jo tom hele tiden.. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Gå til klassetreneren og kjøp den tilbake. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har fremdeles til gode å gå oom med ret palaen min. Men hvis du leser i spellbooken står det en fin liten passive ability der som heter "Judgement of the Bold". Your Judgement grants you 25% of your base mana over 10 sec. Lenke til kommentar
ellipsis Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har fremdeles til gode å gå oom med ret palaen min. Men hvis du leser i spellbooken står det en fin liten passive ability der som heter "Judgement of the Bold". Your Judgement grants you 25% of your base mana over 10 sec. den er jo passiv, men den fungerer ikke i det hele tatt på lik linje som den gamle bruk Divine Plea ? 2 min cooldown da :S Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fungerer for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Flyttet emnet fra PC-spill til World of Warcraft-kategorien Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 La meg spørre - hvordan i alle dager klarer du å gå oom som ret pala nå? :O Med mindre jeg står og spammer flash of light klarer jeg ikke gå oom nå. Divine Plea trenger jeg sjeldent å bruke, og selv med ignite mana fra Baron Geddon i MC, klarte jeg å holde oppe nok mana til å drepe trash packs til debuffen gikk bort Men, forutsetningen er selvfølgelig at man speccer det talentet som gir mana tilbake ved judgement, som er et no-brainer talent. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ikke bruk Consecration da den bruker over 50% av manan så går det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå