ListeKlovnen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg har endelig anskaffet meg opptaksutstyr. Da har jeg en liten drøm om å lage en liten "kortfilm" som nesten en trailer Jeg skal skrive et lite script og få hjelp av noen venner og sånt. Så da trenger jeg folk som kan spille mens jeg spectator i "awesome film vinkel". Det vil bli planlagt på forhånd hvem som skal løpe hvor og sånn. Filmen skal ut på youtube og dere kan laste den opp dere og. Alle navnene kommer i rulleteksten og jeg legger den ikke ut før alle er fornøyde Så er det noen frivilige? (Får jeg god tid, kan det bli iløp av Lørdagen eller Søndagen ) Folk som er med til nå: - Liste Klovnen (WinterDj) - TheXboxFreek (Normannen) - Pop Fiske (ArTiiC_Pop-fiske?) - NorskeLego (Killing_for_me) Hilsen Liste Klovnen Endret 15. oktober 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei! Jeg har endelig anskaffet meg opptaksutstyr. Da har jeg en liten drøm om å lage en liten "kortfilm" som nesten en trailer Jeg skal skrive et lite script og få hjelp av noen venner og sånt. Så da trenger jeg folk som kan spille mens jeg spectator i "awesome film vinkel". Det vil bli planlagt på forhånd hvem som skal løpe hvor og sånn. Filmen skal ut på youtube og dere kan laste den opp dere og. Alle navnene kommer i rulleteksten og jeg legger den ikke ut før alle er fornøyde Så er det noen frivilige? (Får jeg god tid, kan det bli iløp av Lørdagen eller Søndagen ) Hilsen Liste Klovnen Jeg kan kanskje PsN: normannen Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, faen! glemte og si det! Spiller på Ps3 - WinterDj :!: Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er med visst du gir meg ein stooor rolle ! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg kan bli med Å, er det du som er Liste klovnen. PSN:killing_for_me Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Er med visst du gir meg ein stooor rolle ! Vil du være han med Riot-shield eller han som løper bak, Pop-fiske? Endret 15. oktober 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Blir med hvis jeg får hovedrollen med tube og oma! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Er med visst du gir meg ein stooor rolle ! Vil du være han med Riot-shield eller han som løper bak, Pop-fiske? Riot shield vil jeg vere Endret 15. oktober 2010 av NorskeLego Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Bas@: Kødder du, eller? (no offense) Men jeg trenger noen eksplosjonseffekter, though.. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Noen som har noen forslag til maps? Tenkte litt på enten Invasion eller Trailer Park Kommer vel opp med noen bilder seinere idag Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 tjaa.. Vet nå ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå