Gå til innhold

Skal ha ny skjerm, trenger HJELP!

wonka

Anbefalte innlegg

hei, skal snart kjøpe meg ny skjerm, vil da ha en lcd skjerm som skal kunnes brukes til fps spill(ingen ghosting osv).

vil også at skjermen skal være 19", pris er ikke noe problem.

Hvilke lcd skjermer vil dere da anbefale?

Husk at det ikke må være noe ghosting og godt egnet til 3d spill osv.

Vil helst at skjermen også skal være uten høyttalere, slik at dn ser tøffere ut osv, har 6.1 høyttalere fra før uansett....

Tusen Takk til alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung 19" LCD Syncmaster 191T så meget bra ut, andre med erfaringer angående denne skjerm? helst noen som spiller litt mye, vil ikke ha noe ghosting eller liknende.

Og den skjermen Chris88 postet om blir jo nesten motstatt av det jeg sa :p

den er 17" og ahr høyttalere :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Samsung 19" LCD Syncmaster 191T så meget bra ut, andre med erfaringer angående denne skjerm? helst noen som spiller litt mye, vil ikke ha noe ghosting eller liknende.

Jeg har denne skjermen, og er forsåvidt strålende fornøyd. Men hvis du er en hardcore gamer, vil du kanskje plages av det minimale "etterslepet" det er på skjermen. Selv plages jeg ikke av det overhodet. jeg har hørt om LCD-skjermer med responstid helt nede i 16 ms, men husker ikke hvem som lager det. Er det Hyundai eller Hitatchi? (Skrevet feil?) Du kan jo ta en titt på de skjermene.

//sindre

Lenke til kommentar

Og den skjermen Chris88 postet om blir jo nesten motstatt av det jeg sa :p

den er 17" og ahr høyttalere :p

Altså, den skjermen jeg valgte er god nok til sin pris. snakket med en IT-konsulent siden han hadde 2 av de på jobben. tror responstiden tiden er på 16-19 dessuten er det ikke bra med for mye heller..
Lenke til kommentar

den ser bra ut den, men det blir ikke skrevet noe om ghosting osv. Er dette fordi det ikke er noen? Men aller mest vil jeg jo da ha en 19", finnes denne skjermen som 19"?

Eller er det noen andre 19"ere som dere kan anbefale?

Lenke til kommentar
Jeg har en Samtron Syncmaster 171s som er billigere enn samsung sine. Det blir vanskelig å ghoste med denne og den har god responstid. Den er en 17" men den er effektiv 19" (fordi den er flat :o ) Bruker den på spill som UT2k3 og CS uten problem. 1280x1024 @ 72 Hz

Den er ikke effektiv 19". En 17" LCD er nøyaktig 17". Hvis du tenker på at den har like stor skjermflate som en 19" CRT så er dette feil. 19" CRT skjermer har en synlig billedflate på ca. 18"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...