NeEeO Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei, Lol, som dere ser overskriften Info: Har Acer Aspire 5738ZG. 32 - BIT. OS: Vista ------------ ------------ Du kan se at den knappen der du skal trykke for å skrive nøkkelen er ikke her. Men den er på den andre pcen min..Hva nå? Jeg har ingen CD men kjøpt Seriekode..skal upgrade til Ultimate..Har windows vista. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Etter at Windows 7 kom ut, kan du ikke bruke Anytime upgrade på Windows Vista lengre. Da må du sette inn Vista platen og gjøre en ny installasjon. Det skal stå noe info på dette om du trykker deg videre. AnyTime upgrade fungerer nå kun på Windows 7. Men du kan selvsagt ikke oppgradere Vista til Win7 via anytime upgrade. Da må du enten kjøpe oppgraderingsversjonen til Win7 og gjøre en oppgradering den veien (som tar sinnsykt lang tid, opptil en-to dager om du har stor disk med mye data) eller en ren installasjon der du sletter disken og legger inn Win7 på nytt (tar 20-30 min) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå