Brap Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan noen svare meg på hva dette er? Kommer og går, er der i en uke. Har tatt litt mye på den så den er litt vond nå:S Synes ikke uden på huden takk for svar Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kan det være en lymfeknute? http://arkiv.nokadietten.no/lymfesystemet.html Lenke til kommentar
Gjest gutt17 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 jeg har også noe lignened, har lenge lurt på hva det er... Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har hatt en klump vedsiden av kjeven i litt over et år nå. Vært hos fastlegen jevnlig og kontrollert. Den er bare sånn. Ikke noe farlig, ikke min hvertfall. Kan være lurt å få en time hos fastlegen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Du bør undersøke litt rundt spyttkjertelbetennelse. Ut i fra det du beskriver kan det være det. Jeg hadde de samme symptomene fra mai til begynnelsen av høsten i år. Det kom å gikk, normalt varte det ei uke før det roa seg igjen. Det er ikke en farlig tilstand, men ubehagelig og irriterende. Stikk til legen du, så blir du muligens satt på antibak kur. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kan bare legge til at jeg fikk min etter jeg hadde vært på fjelltur i forkjølet tilstand, no good Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå