Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Uninstalled Nvidia drivere til 8600GT. Ikke bilde på monitor etter at operativsystem starter


Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ok, skulle oppdatere driverne på den ene pcen min med et 8600GT kort. Så jeg Starta prosessen og fikk beskjed om at pcen måtte restartes for at det skulle tre i kraft.

Så restarta maskinen og alt så greit ut fram til etter Windows loada på skjermen. Når den gikk inn i windows mista jeg bilde på monitoren. Så bilde kommer altså opp når jeg starter maskinen med forsvinner på mystisk vis når pcen skal inn i windows. Noen som har noen anelse hva som kan være galt her?

 

Har Windows XP home.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, skulle oppdatere driverne på den ene pcen min med et 8600GT kort. Så jeg Starta prosessen og fikk beskjed om at pcen måtte restartes for at det skulle tre i kraft.

Så restarta maskinen og alt så greit ut fram til etter Windows loada på skjermen. Når den gikk inn i windows mista jeg bilde på monitoren. Så bilde kommer altså opp når jeg starter maskinen med forsvinner på mystisk vis når pcen skal inn i windows. Noen som har noen anelse hva som kan være galt her?

 

Har Windows XP home.

Kommer du in i safemode? (bør fungere, siden du sier skjermen blir svart når win loader)

 

Start i safemode, og avinstaller skjermdriver.

Kjør deretter driversweeper, for å luke vekk rester av gamle Nvidia filer.

Restart og installer driver på nytt. (Sjekk at du har riktig driver)

Lenke til kommentar

Har du andre skjermer,som Tv tilkoblet så koble de fra.

Har opplevd at TV står som defolt skjerm.. :innocent:

 

Ok, skulle oppdatere driverne på den ene pcen min med et 8600GT kort. Så jeg Starta prosessen og fikk beskjed om at pcen måtte restartes for at det skulle tre i kraft.

Så restarta maskinen og alt så greit ut fram til etter Windows loada på skjermen. Når den gikk inn i windows mista jeg bilde på monitoren. Så bilde kommer altså opp når jeg starter maskinen med forsvinner på mystisk vis når pcen skal inn i windows. Noen som har noen anelse hva som kan være galt her?

 

Har Windows XP home.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

funka dessverre ikke i safemode heller. Og den blir svart etter windows er loadet ikke mens, fordi da har jeg bilde.

Prøv å trykke F8 når maskinen booter opp.

Velg "Siste fungerende konfigurasjon"

 

prøvd, funket ikke. Har bare den ene skjermen tilkoblet. har også prøvd en annen skjerm med det funka da heller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...