Centuss Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei. Nylig importert en Saab 900 GLS 1980 (registrert i 79' så er tatt inn som bevaringsverdig veteranbil). Finnes det noen regler for om man har lov til å selge bilen videre etter en viss tidsperiode eller kan man selge den med en gang? Lurte også litt på om noen hadde en anelse hva jeg kan få for bilen. - Gått rundt 270000 km - Rustne hjulbuer, eneste stedet også. - Automat - Mer eller mindre strøkent interiør - 100 hk - Bra servicehistorikk fram til ca. 2005 da forrige eier byttet bil og dette ble reservebil Hva tror godtfolket? Husk å ta i betraktning at i skrivende stund finnes det ikke noen Saab 900 til salgs her i landet etter hva jeg har klart å søkt meg fram til (Finn.no og Autodb.no). Mest sannsynlig også bare et av få eksemplarer av GLS versjonen i Norge også. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tror du kan selge den med en gang vis du ønsker det. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vet ikke hva du kommer til å få, uten bilder så er det vanskelig å si. USA utgave? Lruer på om det er dobbel forgasser på GLE, noe som gjør at det yter noen få hester mer enn GL. Marked finnes det sikkert for den, men de mest ettertraktede er jo Aero/turbo utgavene Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Sant det. Nei, dessverre er GLS med kun 1 forgasser. Spørs om ikke det skulle vært to ettersom det var oppgitt 107 hester i det svenske vognkortet, men når jeg kikker i instruksjonsboken står det at 107 hester tilsvarer to forgassere og 100 hester tilsvarer 1 forgasser. Hmm. Sant som du sier, det er jo Turbo-utgavene som faktisk er ettertraktede, spørs om det ikke bare er bedre å beholde den til jeg får sett hva markedsprisen faktisk ligger på. Takk for svar . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå