trop-x Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei.=) Historien går sånn: Denne jenta var forelsket i meg i 7 klasse rundt 2002, men jeg sa nei til å bli sammen med henne,ikke spør meg hvorfor,angrer på det, her om dagen sa mor at hun hadde møtt henne på jobben sin,og jenta pratet om hvor forelsket hun var i meg i 2002,og de lo og sånn. Tingen er at jeg tenkte jeg skulle sende melding til henne,bare for å si hei og spørre hvordan det går,men kommer det til å bli dumt lizzom? siden det er så mange år siden vi sist snakket.Hun har kjæreste så har ingen planer. tenkte det kanskje kommer til å bli dumt ellno,lizzom,.vet ikj. Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hvis du ikke skriver lizzom på meldingen din så går det nok greit 7 Lenke til kommentar
trop-x Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 hvis du ikke skriver lizzom på meldingen din så går det nok greit heh.^^ Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hvis du ikke skriver lizzom på meldingen din så går det nok greit heh.^^ Ikke skriv ^^ heller... 3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er ikke skrivemåten dere skal diskutere, det er det han spurte om. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Selvfølgelig mann. Go for it! Ingenting er som å gjenoppdage en tapt flamme. Lenke til kommentar
trop-x Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Ok. Har tenkt på det en stund,men viste ikke helt,heh. Lenke til kommentar
largem Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 hvor gammel er dere nå ? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ut ifra profilen til brukeren så er han 20 år, vil vel tro dama er noe lunde samme alder da. Hvis du vil ha henne som kun en venn så ville jeg tatt kontakt, hvis du vil noe mer så ville jeg ha tenkte meg om siden du sier hun har en kjæreste og da ligger du vel opp til at det kan bli litt vrient. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Du kunne jo alltids skrevet noe som: Hei! Gikk gjennom noen gamle bilder fra <noe dere opplevde sammen>, og kom til å tenke på deg. Hvordan har du det for tiden? Synes totalt random meldinger, som "hvordan går det?", fra en person jeg ikke har snakket med på flere år virker spesielt. Men om du nevner hvorfor du begynte å tenke på henne, og at det ikke var en creepy ting, så virker det hele mye er hyggelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå