Carcharis Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kjøpte nylig en JVC Boomblaster RV NB50 som jeg er fonøyd med så langt siden jeg bare har brukt den med iphonen min i. Men skulle koble den til PC-en tidligere idag og fant jo rett og slett ikke noe AUX in? Det eneste den hadde var et hull hvor det sto Phones. Var innom Expert på vei hjem fra jobb tidligere og sa til mannen i kassen at jeg skulle ha en kabel for å koble boomblaster til PC og han ga meg den vanlige kabelen som jeg har brukt for å koble tidligere anlegg til PC-en. Går det rett og slett ikke å koble den til? Det er jo praktisk talt elendig med tanke på at eldre boomblastere kunne gjøre det til og med. Lenke til kommentar
Stensgaard Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 "Phones" må være en udgang. Er der ikke et lille tilsvarende minijack-plug, hvor man kan koble en medieafspiller til, som ikke er en iPod? I så fald skal du bare bruge et minijack-minijack kabel til at koble PC'en sammen med den. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 'Phones' er hodetelefonutgangen, ja. Det er desverre ingen andre innganger en ipod-docken og USB-inngangen. link til instruksjonsmanualen: http://resources.jvc.com/Resources/00/01/35/LVT2062-001B.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå