Golaz Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hei, Trenger litt hjelp med feste av vifte som medfølger Core i7-920. 2 av de 4 festene under CPU vifta fester seg ikke skikkelig til hovedkort. Etter montering ser jeg på baksiden at bare 2 av festene er kommet helt gjennom slik dem skal, mens de 2 andre er bare hallveis gjennom. Har prøvd å feste viften på ny flere ganger men det er alltid de samme 2 festene som ikke kommer gjennom. Har sjekket at posisjoneringen deres er slik dem skal være før jeg fester viften. Det er alltid de samme 2 festene som ikke kommer skikkelig gjennom samme hvilken vei jeg monterer viften på prosessoren. Noen forslag? CPU på 100 grader, får se hvor lenge den holder På forhånd takk Endret 14. oktober 2010 av Molossus Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vri dem i retningen/motsatt retning av pilene på toppen av trykkeflatene Boxed-kjølere er elendige, så jeg ville nok uansett kjøpt en ny. 100 grader på CPU kommer ikke til å vare lenge Lenke til kommentar
Golaz Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 Vri dem i retningen/motsatt retning av pilene på toppen av trykkeflatene Boxed-kjølere er elendige, så jeg ville nok uansett kjøpt en ny. 100 grader på CPU kommer ikke til å vare lenge Hei, Takker for svar. Fikk viften festet skikkelig til slutt. Men mengden av makt som måtte til for å få de to av festene på plass var overraskende. Trodde jeg skulle ødelegge hele greia da jeg stod der å presset dem ned. CPU temp ligger på 45-50grader ved idle nå. Synes fremdeles dette er litt for høyt. Vurderer å gå til innkjøp av ny vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå