Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dette gjelder ikke meg, men kan man bruke Photoshop cs5 studentversjonen til kommersiell bruk? (Lage et bra bilde i PS og selge produktet) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tror adobe får problemer med og kontrollere det ferdige bilderesultatet,spesielt hvis exif er fjernet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, det kan du. Ikke så lenge siden jeg sjekket dette med Adobe. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 For å si det sånn, det er ikke hva de finner ut som er poenget, jeg vil vite om det er lovlig. Jeg er ingen røver. Ingen banditt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, har skrevet mange tråder on dette. Det er lovlig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 ok.. mente å ha lest på adobe sine sider at studentversjonen var kun for hjemmebruk.. Men da blir den jo ubrukelig.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er lovlig. Cs4/cs5 educational og CS5 student/teacher. Søk opp de andre innleggene mine om emnet - kan ikke selv nå. Det være lovlig. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Her er tråd med mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå