protoneedhelp Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 jeg har noen fine jeans, men de ikke så stramme nede, så jeg bruker strikk til å få dem til å være stramme. Men jeg synes det er stygg fordi strikk i beina er ikke noe fint! Kan noen sy bukser til slim fit? og som kan vise meg hvordan? takk på forhånd. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Gjør deg selv å kjøp nye bukser. Å sy om buksene dine vil du bruke like mye tid og krefter på som å jobbe fram pengene til nye. Selvfølgelig, du kan sprette opp hele sømmen på buksa, sette nåler og sy en ny søm, men tror nok det krever en del arbeid for å få det til å se fint ut. Eventuelt spør en skredder. Endret 14. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Nash Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan du ikke bare gå innom en skredder? Er vell ikke en så vanskelig jobb, så tviler på at det koster noe særlig. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvorfor skal buksene være så trange som mulig? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Min mor har gjort det på noen av mine bukser, som hun kjøpte til meg og som var for vide. Hun gjorde som Lokeland beskrev, og det gikk ganske så raskt og resultatet ble veldig bra, dvs at det skal vanskelig sees at de har blitt sydd inn. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Seriøst, er det så greit å få det gjort? Hmm, så for meg at det måtte være en tidkrevende jobb, spesielt om det er doble sømmer på buksen. Kanskje det er håp for meg som ikke engang har store nok bein til å fylle "Super skinny jeans" som det sto beskrevet på et par jeg kjøpte. Super skinny jeans my ass, they don't know shit ... Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tviler sterkt på at jeg ville prøvd dette selv, men tror ikke det skal være så utrolig mye arbeid hvis man vet litt hva man gjør. Noen søk på internett kan kanskje gi noen guider eller videoer. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er nettopp slikt man har mødre og bestemødre til! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Eller evt skreddere Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Mener at det skal funke om du bretter inn ved sømmen til den bredden du bil ha også bare lage en ny søm der. Kanskje ikke så godt forklart, men sliter med å få forklart det bedre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror jeg skal teste det på ett par billige chinos i nær fremtid! 1 Lenke til kommentar
oholles Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Trist å ikke ha symaskin. Så jo ganske så enkelt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå