Pizzaen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei. Har fått noe skitpå PC-en som MBAM tilsynelatende ikke greier og fjerne. Har lagt med DDS loggpga. av at kjører 64bits OS. Også beklager jeg at jeg ikke har oppdatert MBAM,men jeg får ikke til det. Programmet fryser hver gang jeg prøver. Loggene til MBAM og DDS er lagt ved. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Du må prøve og få oppdatert MBAM,fjerne den helt og installere igjen kan du prøve. Du kan også prøve i sikkehetsmodus med nettverk og oppdatere der. Sett kjapt igjennom DDS loggen og den ser grei ut. Endret 14. oktober 2010 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 Har nå greid å oppdatere MBAM, men programmet får fortsatt ikke til å fjerne "viruset". Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Lag en RSIT logge og post den. Last ned RSIT (Random's System Information Tool) til skrivebordet Start programmet ved å dobbeltklikke på RSIT.exe Klikk Continue Etter få strakser vil det lages en logg (log.txt)den poster du. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Se om SAS kan fjerne malwaren (velg free edition). Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Har kjørt en SAS scan, men den greide heller ikke å fjerne dritten. Har lagt ved RSIT-loggen. Edit: la ved loggen til SAS og, viss den er interessant. Endret 14. oktober 2010 av Pizzaen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Restart pc'n i sikker modus. Kjør en ny skann med SAS Start i normal modus og kjør skann med MBAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå