Wassabi Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Logger meg inn, og så prøver jeg å logge meg på en server men får bare beskjeden "You have been disconnected from the server" etter en stund. Hvordan løse dette? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Sitter du tilfeldigvis med mobilt bredbånd? jeg gjør det atm så får denne ganske ofte men kan jo hende det er enkelte addons som gjør det siden det er ny patch som er kommet, prøv å skru dem av. Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Sitter du tilfeldigvis med mobilt bredbånd? jeg gjør det atm så får denne ganske ofte men kan jo hende det er enkelte addons som gjør det siden det er ny patch som er kommet, prøv å skru dem av. Nei, ledning. Hm tja.. hvordan skrur man av patch? jeg har ikke innstallert wow - streamer bare Endret 14. oktober 2010 av Wassabi Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Streamer Wow? Fra hva? Du kan ikke skru av patch. Det han sa var at du skulle prøve å deaktivere addons - noe du gjør inne på character selection skjermen (nede til venstre der). Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Patchene må nok bare bli ferdige... Kan jo være at serverene er nede for maintenance eller noe sånt da. Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 I`m so sæææææd. Very, very sæd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå